با رفع ممنوعیت هفت‌ساله این خواننده پاپ؛

سیامک عباسی مجوز فعالیت گرفت

واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجوز ١٠٣ آلبوم موسیقی را در گونه های مختلف موسیقی طی ماه های آبان و آذر ١٣٩٤ صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۵۴۰۶
انتشار ١٠٣ آلبوم موسیقی در دو ماه اخیر

از این تعداد ٤٠ مجوز به موسیقی پاپ و ٣٧مجوز به موسیقی سنتی و ١٤ مجوز به موسیقی کلاسیک و ١٢مجوز دیگر به گونه های دیگر موسیقی مانند موسیقی کودک، تلفیقی، مقامی و محلی و حماسی اختصاص دارد.

در ادامه این گزارش آمده است: این آلبوم ها بنا به تقاضای ٥٤ موسسه و شرکت تهیه و تولید آثار صوتی، طی دو ماه از سوی شوراهای فنی شعر و موسیقی واحد نظارت و ارزشیابی دفتر موسیقی، مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفته و مجوز آنها صادر گردیده است.

شایان ذکر است: در بین ١٠٣ مجوزی که برای این آلبوم ها صادر شده است، اسامی بسیاری از هنرمندان شاخص گونه های مختلف موسیقی کشور همچون: صادق آهنگران، با آلبوم "ما مرد نبردیم" در بخش موسیقی حماسی، همایون شجریان با آلبوم "خداوندان اسرار" و سالار عقیلی با آلبوم "قصه باران" دربخش موسیقی سنتی، محسن شریفیان با آلبوم "جانان" در بخش موسیقی محلی، گروه چارتار با آلبوم "جاده می رقصد"، محسن یگانه با آلبوم "نگاه من"، شهرام شکوهی با آلبوم "تا نفس هست"، رضا صادقی با آلبوم "فقط گوش کن و مهدی مدرس با آلبوم "شب خیالی" در بخش موسیقی پاپ به چشم می خورند.

به گزارش روابط عمومی دفتر موسیقی، همچنین آلبوم "صدای تهرون قدیم" اثر هنرمند فقید مرحوم مرتضی احمدی مجوز انتشار دریافت داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها