رقابت های کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان - خرمشهر

تیم دوکوهه اندیمشک به مقام سوم رسید

تیم کشتی فرنگی بیمه رازی با شکست دوکوهه اندیمشک راهی دیدار فینال دومین دوره جام باشگاه‌های جهان شد.
کد خبر: ۸۶۵۱۱۶
بیمه رازی فینالیست باشگاه‌های جهان شد

در جریان دیدار نیمه نهایی کشتی فرنگی جام باشگاه های جهان دو تیم بیمه رازی و دوکوهه اندیمشک به مصاف هم رفتند که در پایان بیمه رازی موفق شد با نتیجه 5 بر 3 به برتری برسد و راهی دیدار نهایی شود.

از نتایج قابل توجه در این دیدار می توان به شکست ۸ بر صفر افشین بیابانگرد دارنده مدال برنز جهان از تیم بیمه رازی مقابل رسول گرمسیری اشاره کرد.

به گزارش ایسنا، همچنین امید نوروزی عضو تیم بیمه رازی نیز مقابل امین سوری به برتری دست یافت. البته نوروزی در این مسابقه بارها به صورت حریف خود در جریان مبارزه با سر ضربه زد و از سوی داور با پوئن و اخطار جریمه شد. این در حالیست که طبق قانون جدید اتحادیه جهانی کشتی با کشتی گیرانی که با سر به صورت حریف ضربه بزنند به شدت برخورد می‌شود بنابراین این نحوه مبارزه می تواند برای نفراتی مانند سوریان، نوروزی و اخلاقی و ...در رقابت های مهم بین المللی دردسر ساز شود و کادر فنی تیم ملی باید سریعا نسبت به اصلاح مبارزه این نفرات اقدام کند.

از دیگر نتایج قابل توجه دیدار نیمه نهایی باخت یوسف قادریان دارنده مدال برنز جهان مقابل مهدی هدایی از تیم دوکوهه اندیمشک بود. مهدی هدایی در حالیکه در این مبارزه تا ۳ ثانیه مانده به پایان مبارزه ۲ بر صفر از حریف خود عقب بود اقدام به اجرای فن کمرگیری کرد که داوران ۴ امتیاز به او دادند. این موضوع با مخالفت شدید کادر فنی بیمه رازی و در راس آن ها حسن رنگرز مواجه شد. آنها مدعی بودند هدایی هنگام زدن این فن پاهای قادریان را گرفته و خطا کرده است که مخالفت رییس تشک با این موضوع پس از بازبینی فیلم بحث های لفظی را شدت بخشید و کشتی ده دقیقه با وقفه روبرو شد. در نهایت بخاطر اعتراض نابجا یک امتیاز دیگر به هدایی داده شد تا با حساب ۵ بر ۲ به برتری برسد.

پیروزی تیم بیمه رازی در مجموع این دیدار در حالی بدست آمد که هواداران پرشور خرمشهری با استقبال گسترده از این رقابت ها در سالن مسابقات حاضر شده اند و در دیدار نیمه نهایی نیز به شدت کشتی گیران دوکوهه اندیمشک را مورد تشویق قرار دادند.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، اعضای کادر فنی تیم ملی، اعضای شورای فنی کشتی فرنگی و مسوولان فدراسیون کشتی در سالن مسابقات حضور دارند.

قرار است با تصمیم فدراسیون کشتی از کشتی گیران دو تیم بیمه رازی و دینامو ارمنستان که به دیدار فینال راه یافته اند اقدام به گرفتن تست سلامت شود.

پیش از این بیمه رازی مقابل تیم های ترکمنستان و سینا صنعت ایذه به برتری رسیده بود. ارمنستان نیز برای رسیدن به فینال به ترتیب مقابل تاجیکستان،اوکراین و مجارستان به برتری دست یافته بود.

نتایج مسابقات انفرادی دیدار تیم های بیمه رازی و دوکوهه اندیمشک در مرحله نیمه نهایی به ترتیب زیر است:(اسامی کشتی گیران بیمه رازی ابتدا آمده است)

بیمه رازی 5 - دوکوهه اندیمشک 3

وزن ۵۹ کیلوگرم: محسن حاجی پور ۲ - عبدالمحمد پاپی ۴

وزن ۶۶ کیلوگرم: امید نوروزی ۴ - امین سوری ۲

وزن ۷۱ کیلوگرم: افشین بیابانگرد صفر- رسول گرمسیری ۸

وزن ۷۵ کیلوگرم:رامین طاهری ۸ - فرشاد رستمی کیا صفر

وزن ۸۰ کیلوگرم: یوسف قادریان ۲ - مهدی هدایی ۵

وزن ۸۵ کیلوگرم: حبیب الله اخلاقی ۴ - محمد رسولی صفر

وزن ۹۸ کیلوگرم: مهدی علیاری ۴ - مهدی زودآشنا صفر

وزن ۱۳۰ کیلوگرم: بشیر باباجان زاده 1 - مسعود نعمت چکانی 0 (نعمت چکانی دیسکالیفه شد.)

تیم های سینا صنعت ایذه و اس پریموکا اوکراین برای کسب عنوان پنجمی، تیم های ان اس آکادمیک بلغارستان و پتروشیمی اروند برای کسب عنوان هفتمی و تیم های اسکای تاجیکستان و مناس قرقیزستان نیز برای کسب عنوان نهمی به مصاف یکدیگر رفته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها