مرد شیشه‌ای زمانی که متوجه شد همسرش پی به اعتیاد دوباره او برده است، نقشه قتل زن جوان را اجرا کرد. او با صحنه‌سازی قصد داشت مرگ را بر اثر گازگرفتگی اعلام کند.
کد خبر: ۸۶۴۷۰۸
صحنه‌سازی برای مخفی کردن قتل همسر

به گزارش جام‌ جم ، زمستان سال گذشته مردی با سامانه 125 آتش‌نشانی شهرستان زرندیه تماس گرفت و از گازگرفتگی در خانه همسایه‌شان خبر داد.

آتش‌نشانان همراه امدادگران اورژانس در محل حادثه حضور یافتند و با پیکر زن و مردی جوان روبه‌رو شدند که دچار گازگرفتگی شده بودند. زن جوان بر اثر شدت مسمومیت جان باخته بود، اما همسرش هنوز نفس می‌کشید که به بیمارستان انتقال یافت.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران به تحقیق از مرد نجات یافته پرداختند که وی مدعی شد او و همسرش دچار گازگرفتگی ناشی از نشت گاز از بخاری شده‌اند.

تحقیقات محلی نیز نشان داد، این مرد معتاد به شیشه بوده و بر سر همین موضوع با همسرش اختلاف‌هایی داشته است. با گذشت یک سال از این حادثه، کارشناسان پزشکی قانونی نظر دادند که مرگ این زن نمی‌تواند طبیعی و بر اثر گازگرفتگی باشد زیرا آثار فشار و خفگی روی گلوی زن جوان وجود دارد و او به قتل رسیده است. مرد جوان این بار بازداشت شد و بعد از یک سال سکوت به قتل اعتراف کرد و گفت: من شیشه مصرف می‌کردم و همین موضوع دلیل وقوع درگیری و مشاجره بین‌ما شده بود.

همسرم مدام از من می‌خواست اعتیادم را ترک کنم که بی‌فایده بود. به دروغ به همسرم گفته بودم اعتیادم را ترک کرده‌ام و او به دلیل علاقه به من و زندگی‌مان گفته‌هایم را باور کرده بود تا این‌که روز حادثه مرا در حال مصرف شیشه دید و با هم درگیر شدیم. همان موقع عصبانی شدم و به سمت همسرم حمله کردم. با بالا گرفتن درگیری‌مان بالشی را از اتاق خواب برداشتم و او را خفه کرده و برای فرار از مجازات صحنه سازی کردم.

سرهنگ سیدنورالدین حسینی، رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی در این باره گفت: با اعتراف متهم به همسرکشی، او صحنه جنایت را بازسازی کرد و روانه زندان شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها