امروز، تقابل تیم های اول و دوم

اوج حساسیت در سوپرلیگ بسکتبال

سوپرلیگ بسکتبال مردان امروز در حالی پیگیری می شود که تیم های اول و دوم جدول رده بندی در دیداری بسیار حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
کد خبر: ۸۶۴۰۰۶
اوج حساسیت در سوپرلیگ بسکتبال

به گزارش جام جم ورزشی ، امروز اوج سوپر لیگ بسکتبال ایران است، یعنی زمانی که دو تیم صدرنشین و رده دومی در بندرامام به مصاف یکدیگر می روند.

در این دیدار بسیار حساس تیم پتروشیمی بندر امام میزبان شیمیدر تهران خواهد بود.در بازی رفت که در تهران برگزار شد تیم پتروشیمی بندر امام 77بر67 به برتری مقابل حریف تهرانی خود رسیده بود.این تیم در حال حاضر با 18 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

در دیگر دیدار امروز ثامن مشهد میزبان پالایش نفت آبادان است که بازی رفت را ثامنی ها 74 به 65 واگذار کرده بودند و این دیدار برای آنها جنبه انتقامی دارد.

همچنین آینده سازان میهن اصفهان که تنها یک پیروزی در کارنامه خود دارد از شهرداری تبریز پذیرایی خواهد کرد که در بازی رفت تبریزی ها تنها با سه اختلاف یعنی 69 بر 66 برد را از آن خود کردند.

نیروی زمینی تهران و شهرداری اراک هم در اراک به مصاف هم می روند که بازی رفت دو تیم یاد آور ثبت نخستین برد بالای 100 امتیازی یک تیم لیگ برتری مقابل حریفش بود که از آن اراکی ها با نتیجه 102بر51 شد.

در آخرین بازی هم تیمهای دانشگاه آزاد اسلامی تهران و شهرداری گرگان در سالن حکیمیه تهران رو در روی هم قرار می گیرند که در بازی رفت شاگردان ایزدپناه و تیم گرگانی 80به 76بر حریف خود فائق آمدند.هر چه هست در این هفته تقابل های زیبا و در عین حساسی پیش روی لیگ برتر مردان شاهد خواهیم بود. برنامه کامل بازیهای هفته یازدهم به صورت زیر است:

دانشگاه آزاد اسلامی تهران شهرداری گرگان

پتروشیمی بندر امام شیمی در تهران

شهرداری اراک نیروی زمینی تهران

آینده سازان میهن اصفهان شهرداری تبریز

ثامن مشهد پالایش نفت آبادان

تمامی دیدارها راس ساعت 16 برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها