از سوی معاون امور مجلس و استان های سازمان صدا و سیما:

برنامه های انتخاباتی رسانه ملی در مراکز استان ها اعلام شد

با حضور معاون امور مجلس و استان های رسانه ملی

چند طرح در صداوسیمای مرکز سمنان افتتاح شد

با حضور معاون امور مجلس و استان های رسانه ملی، چند طرح در صدا و سیمای مرکز سمنان افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۳۷۲۷
چند طرح در صداوسیمای مرکز سمنان افتتاح شد

حجت الاسلام والمسلمین رمضان موسوی مقدم در بازدید از واحد های مختلف صدا و سیمای مرکز سمنان در جلسه شورای اداری مرکز گفت: صدا و سیمای مرکز سمنان دارای تولیدات باکیفیتی است. تولیدات طبقه «ب» این مرکز مناسب است و تمرکز روی تولیدات این طبقه یکی از برجستگی های مرکز است که می تواند بیشتر هم شود.

معاون امور مجلس و استان های سازمان صدا و سیما، مرکز سمنان را یکی از مراکز الگو و نمونه برای سایر مراکز عنوان کرد و افزود: مرکزی که سلامت دارد نشان از توانمندی و ظرفیت کارکنان آن است. این مرکز می تواند در آینده جزو مراکز درجه یک کشور به حساب بیاید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در ادامه مدیر کل مرکز در خصوص طرح های قابل افتتاح گفت:بهره برداری از ساختمان اداری 5 طبقه، بازسازی کامل رژی استودیو های تولید و پخش سیما و تبدیل آنها به سیستم دیجیتال و تجهیز سیستم نور استودیوی پخش سیما به پانتوگراف، بهره برداری از ساختمان آرشیو مرکز، بهره برداری از فرستنده های دیجیتال برای افزایش پوشش شبکه های تلویزیونی دیجیتال DVB-T از 55 به 85 درصد، بازسازی ساختمان و تاسیسات ایستگاه های پرقدرت تلویزیونی و بهره برداری از لینک سیگنال رسانی STM1 مابین مرکز و ایستگاه پرقدرت ریونکوه در راستای تحقق سیگنال رسانی ایمن و مستقل از ماهواره جمعا با هزینه 111290 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره برداری رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها