بر اساس آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی کنفدراسیون اسکواش آسیا سه ایرانی در میان برترین‌های این قاره قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۶۳۷۰۳
حضور سه ایرانی در جمع برترین‌های رنکینگ آسیایی اسکواش

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون اسکواش ، کنفدراسیون اسکواش آسیا آخرین رنکینگ برترین های آسیا را اعلام کرد که در این میان در رده‌های سنی زیر 19 سال،‌ زیر 17 سال و زیر 13 سال اسکواش بازان ایران در میان نفرات برتر حضور پیدا کردند.

طبق این رنکینگ در رده سنی زیر 19 سال سجاد زارعیان نفر سوم مسابقات قهرمانی آسیا تهران و دوم مسابقات بین‌المللی مالزی موفق شد در جایگاه دوم رنکینگ آسیا قرار گیرد. در این رد‌ه‌بندی نماینده پاکستان در جایگاه نخست و نماینده ژاپن در جایگاه سوم قرار گرفته اند.

علیرضا شاملی که در مسابقات قهرمانی آسیا تهران مدال برنز و در مسابقات مالزی مدال نقره را بدست آورده بود در جایگاه سوم رنکینگ زیر 17 سال آسیا قرار گرفت. در این رده‌بندی نماینگان مالزی و هنگ‌کنگ به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم قرار گرفته‌اند.

دانیال قارونی در رده سنی زیر 13 سال پسران دیگر اسکواش باز ایران بود که پس از درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا و مالزی توانست در آخرین رنکینگ کنفدراسیون در جایگاه دوم قرار گیرد. در این رده‌بندی نماینده مالزی در جایگاه نخست قرار گرفته و نماینده هنگ‌کنگ جایگاه سوم را در اختیار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها