بی اخلاقی های جرارد پیکه ادامه دارد

جرارد پیکه که به دلیل توهین به مردم اسپانیا مورد نفرت بسیاری از هواداران فوتبال شده بود نه تنها تلاشی برای به دست آوردن دل هواداران اسپانیایی نمی کند بلکه روز به روز اوضاع را حتی بدتر هم می کند.
کد خبر: ۸۶۳۶۹۷
بی اخلاقی های جرارد پیکه ادامه دارد

به گزارش جام جم ورزشی ، مدافع بارسلونا در هفته های اخیر به رئال مادرید و هوادارانش توهین کرده بود که این اتفاق با واکنش آربلوا بازیکن رئال مادرید روبرو شده بود.

آربلوا در این رابطه گفت: این موضوع را فراموش کنید، پیکه دوست صمیمی ما است، بهتر است پیکه هم این چیزها را فراموش کند، نباید جواب او را داد.

اما پیکه در رابطه با این پاسخ محترمانه آربلوا بار دیگر توهین کرد و اظهار داشت که او دوست آربلوا و دیگر مادریدی ها نیست. او آربلوا را تنها یک آشنا توصیف کرد.

مدافع بارسا در جواب خود درباره اظهارنظر اخیر آربلو شیطنت نامحسوسی انجام داد. معادل واژه «آشنا» که پیکه برای خطاب کردن آربلوا به کار برد در اسپانیایی کلمه دو بخشی است که بخش اول آن به معنای «کله‌قندی» (موانع پلاستیکی مورد استفاده توسط مأموران ترافیکی) است. این همان لقب تحقیر‌‌‌آمیزی است که کاربران شبکه‌های اجتماعی معروف به آربلوا داده‌اند. پیکه هنگام استفاده از معادل اسپانیایی واژه آشنا، آن را به گونه‌ای بیان کرد که میان بخش اول و دومش فاصله‌ای بیفتد و به این ترتیب اشاره‌ای به لقب معروف آربلوا داشته باشد.

توهین دوباره پیکه به یک مادریدی واکنش دیگر بازیکنان تیم ها را برانگیخته است از جمله خرانرو ملی پوش رئال سوسیه داد.

وی از پیکه درخواست کرد احترام خودش را نگه دارد. این بازیکن در صفحه اجتماعی خود نوشت:پیکه بهتر است به بزرگ‌تر خود احترام بگذارد، این کارها در شان یک بازیکن کلیدی در ترکیب بارسلونا نیست، پیکه چطور اینهمه خاطره را با دوستان صمیمی خود فراموش کرده است؟ معلوم است که او دوست صمیمی آربلوا و همه ما است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها