پیکه دست از مسخره کردن رئالی ها برنمی دارد!

حذف رئال مادرید از رقابت های کوپا دل ری مدافع بارسلونا را به واکنش برانگیخت.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۳
پیکه دست از مسخره کردن رئالی ها برنمی دارد!

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از یورو اسپورت ، رئال مادرید به دلیل استفاده از بازیکن سه کارته در ترکیب تیم خود مقابل کادیس در کوپا دل ری از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا از این رقابت ها کنار گذاشته شد تا جنجالی بزرگ در فوتبال اسپانیا به پا شود.

موج تمسخر رئالی ها از سوی بارسلونایی ها ادامه دارد این در حالی است که جرارد پیکه مدافع بارسلونا که همواره پیشتاز کری خواندن برای تیم رقیب است بیشترین حجم کنایه ها را به سمت رئالی ها سرازیر کرده است.

پیکه در این زمینه گفت: موضوع چریشف(بازیکن سه کارته رئال مادرید مقابل کادیس) واقعا من را به خنده انداخت و انگار یک فیلم کمدی را نگاه می‌کردم. همه من را با به خوبی می‌شناسند. نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم چون بسیار خنده‌آور بود.

او ادامه داد: درست است که این موضوع، خنده‌دار بود ولی باید تاکید کنم در چنین شرایطی از چریشف حمایت می‌کنم. او بازیکنی حرفه‌ای است و امیدوارم هرچه زودتر این مشکل را فراموش کند.

اظهارات اخیر پیکه باعث خشم سرخیو راموس مدافع رئال مادرید شده است. راموس که از کری خوانی های مداوم پیکه خسته شده به او پیشنهاد داد مشکلاتش با رئال مادرید را در قالب یک جلسه با او حل کند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها