اعلام محدودیت های تردد در برخی جاده های برون شهری

تردد در جاده ها افزایش یافت

مرکز مدیریت راه های کشور با صدور اطلاعیه ای، محدودیت های تردد در برخی جاده های برون شهری کشور را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۳۳۰۰
تردد در جاده ها افزایش یافت

تردد خودروها نسبت به روز قبل 35.8 درصد افزایش داشته است.با توجه به اینکه اوج تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات چهار تا پنج صبح انجام شده است، مسافران می توانند ساعت های مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

در این اطلاعیه آمده است: بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های تردد شمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور در زمان حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوعی که اعلام می شود، سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی درجریان است.

به گزارش مرکز مدیریت راههای کشور، تردد موتورسیکلت از ساعت 12روز چهارشنبه (هجدهم آذرماه) تا ساعت 24 روز شنبه (21 آذرماه) از محورهای کرج - چالوس ، هراز، فیروزکوه و محورتهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24روز جمعه (20 آذرماه) در محور کندوان از میدان امیر کبیر کرج تا دهانه جنوبی تونل کندوان در استان البرز به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز شنبه (21 آذرماه) در محور کندوان از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به صورت یکطرفه خواهد بود.

هموطنان می توانند برای اطلاع از جزئیات سایر محدودیت ها در جاده های برون شهری به پایگاه اطلاع رسانی مرکز مدیریت راه های کشور به آدرس http://www.141.ir مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها