معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ

 سرقت مسلحانه زن جوان از همسرش با همدستی یکی از بستگان مرد!

دو زن که با بهانه کارت به کارت کردن پول، مردان را فریب داده و با تهدید چاقو از آنها اخاذی می‌کردند دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۶۲۷۴۷
زنان زورگیر مردان را شکار می‌کردند

به گزارش جام‌ جم ، ششم خرداد امسال پسر جوانی در تماس با ماموران پلیس از سرقت پول‌هایش توسط دو زن جوان خبر داد. با حضور ماموران کلانتری مرزداران در محل سرقت پسر 27 ساله در شکایتش به ماموران گفت: دقایقی قبل زن جوانی هنگام برداشت پول از عابربانک از من خواست تا برایش 200 هزار تومان کارت به کارت کنم. وقتی این کار را انجام دادم او به بهانه پرداخت پول من را سوار خودرو 206 خود کرد که یک زن دیگر نیز در خودرو بود. دقایقی بعد او به بهانه این‌که مزاحم آنها شدم با تهدید چاقو تبلت و یک و نیم میلیون تومان پول نقدم را سرقت کرده و مرا از خودرو به بیرون پرتاب کردند.

با اظهارات شاکی تحقیقات بـــرای دستگیری دو زن جوان آغاز شد.

در حالی که هیچ سرنخی از متهمان در دست نبود سرانجام 28 آبان‌ماه یکی از آنها در جاده چالوس شناسایی و دستگیر شد.

با انتقال دختر 25 ساله به نام مریلا او به سرقت از پسر جوان به بهانه کارت به کارت اعتراف و مهدیه 32 ساله را به عنوان همدستش معرفی کرد.

با دستگیری زن جوان در محله نواب او روز گذشته در جلسه بازپرسی با اعتراف به سرقت گفت: من و مریلا هر دو طلاق گرفته و با هم زندگی می‌کنیم. خرج بچه و زندگی زیاد بود به همین دلیل تصمیم گرفتیم با اجرای این نقشه از مردان جوان سرقت کنیم.

تاکنون از چند مرد به این شیوه سرقت کرده‌ایم. مردان را در مقابل بانک شناسایی کرده و به بهانه های مختلف به داخل خودروی خود می کشاندیم. بعد با تهدید چاقو مدعی می شدیم اگر به ما پول ندهند ادعا می کنیم قصد آزار و اذیت ما را داشتند. طعمه‌ها برای حفظ آبروی خود به ما پول می دادند.

با اعترافات هر دو متهم به سرقت از مردان جوان به بهانه کارت به کارت، علی وسیله ایزدموسی بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت دستور بازداشت متهمان را صادر و از مالباختگانی که به این شیوه مورد سرقت قرار گرفته اند خواست برای شکایت از متهمان به دادسرای ویژه سرقت و پایگاه دوم پلیس آگاهی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها