زن رمالی که به بهانه فراری دادن اجنه از خانه‌‌های مردم، از زنان کلاهبرداری می‌کرد، در یکی از محله‌های تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۲۶۴۵۱۲

به گزارش «جام‌جم» ، چندی قبل زن جوانی به اداره آگاهی تهران رفت و از زن رمالی به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

زن شاکی در اظهاراتش به پلیس گفت: یک‌ماه قبل وقتی به یک آرایشگاه زنانه در شمال غرب تهران رفته بودم، با زنی رمال به نام مریم آشنا شدم که ادعا می‌کرد با نوشتن نسخه‌های خوشبختی، مشکل مردم را حل می‌کند.من هم از وضعیت زندگی‌ام به او گفتم که در جواب بیان کرد، بین من و شوهرم اختلاف‌های بسیاری وجود دارد و عامل اصلی این مشکلات وجود ارواح و اجنه در منزل ماست و اگر آنها خارج نشوند، بدبختی و فقر، خانواده‌ام را نابود می‌کند.

بنابراین،‌ از او خواستم نسخه‌ای در این خصوص برای من بنویسد تا با اجرای آن، شرایط زندگی‌ام بهبود یابد که قبول کرد در قبال دریافت یک میلیون تومان، مرا کمک کند.

نسخه‌های دروغین عمل نمی‌کرد

زن شاکی ادامه داد: زن رمال کیسه‌ای که حاوی خاک بود، در اختیارم قرار داد و از من خواست، خاک‌ها را در چهارگوشه اتاق‌ها بپاشم و وردهایی را برای دقایقی بخوانم تا نسخه خوشبختی تاثیرش را بگذارد.

اما 2 هفته‌ای گذشت و هیچ تغییری در زندگی‌‌ام مشاهده نکردم و اختلاف‌های من و شوهرم بیشتر شد.

چند روز بعد به خانه زن رمال رفتم و به وی اعتراض کردم که گفت، به گفته‌هایش آن طور که باید عمل نکرده‌ام و روش قبلی را با دقت بیشتری به کار ببندم تا به خواسته‌‌ام برسم.

4 مرتبه دیگر به دیدن زن رمال رفتم؛ اما هر مرتبه نسخه‌های دیگری در اختیارم قرار می‌داد، در حالی که تاثیری نداشت؛ فقط در این ملاقات‌ها 500 تا یک میلیون تومان می‌گرفت، بی‌آن‌که مشکلات خانوادگی‌ام حل شود.

وی افزود: این رمال تاکنون 5 میلیون تومان از من کلاهبرداری کرده است و وقتی روز گذشته برای اعتراض به در خانه‌اش رفتم، خبری از او نبود.

ردپای زن رمال در کلاهبرداری‌‌های متعدد

پس از این شکایت، پرونده‌ای تشکیل و جستجو برای یافتن زن رمال آغاز شد.

تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا این‌که 7 زن و دختر جوان هم به مرکز پلیس مراجعه و شکایت‌های مشابه دیگری ارائه کردند.

براساس اطلاعاتی که از شاکیان به دست آمد، ماموران دریافتند که تصاویر رایانه‌ای از زن رمال با هم مطابقت دارد و او به یک شیوه شاکیان را در دام خود گرفتار کرده است.

به این ترتیب، پاتوق‌های احتمالی زن رمال به طور نامحسوس تحت نظر گرفته شد تا عاقبت وی هفته گذشته در یکی از محله‌های تهران شناسایی و دستگیر شد.

با انتقال این زن شیاد به اداره آگاهی تهران، وی مورد بازجویی قرار گرفت و به کلاهبرداری از زنان و دختران جوان به بهانه حل مشکلات خانوادگی و خارج کردن ارواح و جن‌های دروغین از خانه‌های مردم، اعتراف کرد.

بنابر این گزارش، زن رمال با قرار قانونی روانه زندان شد و تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها