۵۲ هزار نفر گرفتار برف و کولاک اسکان یافتند

توصیه های ایمنی به مسافران

انتقال ۱۱ خانم باردار از میان برف به مراکز درمانی

بارش برف در ۱۸ استان ۴۲ هزار نفر را زمین‌گیر کرد

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به بارش برف در ۱۸ استان کشور، از امدادرسانی به ۴۲ هزار و ۴۳۰ نفر که در برف مانده بودند خبر داد و افزود: در این میان ۱۱ خانم باردار نجات یافته و به مراکز درمانی منتقل شدند.
کد خبر: ۸۶۲۴۱۹
بارش برف در ۱۸ استان ۴۲ هزار نفر را زمین‌گیر کرد

ناصر چرخ‌ساز از بارش باران و وقوع کولاک در 18 استان کشور طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

وی گفت: استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، اردبیل، ایلام، تهران، خوزستان، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، کرمانشاه، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، و همدان با بارش سنگین برف و کولاک روبه‌رو شده‌اند.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر با بیان اینکه امدادرسانی هلال‌احمر در 63 جاده کشور هم‌چنان ادامه دارد، افزود: در این جاده تاکنون به 42 هزار و 430 نفر که در برف گیر افتاده بودند، امدادرسانی شده است.

وی با اشاره به مصدوم شدن 26 نفر در حوادث مرتبط با برف و کولاک، گفت: 11 نفر این افراد خانم‌های بارداری بودند که در برف همراه خانواده گیر کرده بودند و توسط امدادگران به مراکز درمانی منتقل شدند. همچنین امدادگران 4 بیمار را نیز به مراکز درمانی انتقال دادند.

به گفته چرخ‌ساز، امدادگران هلال‌احمر 30 هزار و 600 نفر را طی 48 ساعت گذشته اسکان اضطراری داده و میان آنها 23 هزار تخته پتو و مقادیر قابل توجهی مواد غذایی توزیع کردند.

به گزارش فارس، رئیس سازمان امداد و نجات همچنین از فعالیت 790 امدادگر در قالب 200 تیم عملیاتی خبر داد و گفت: این امدادگران تاکنون هزار و 893 دستگاه خودرو را از داخل برف رهاسازی کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها