فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد

دستگیری بیش از 8هزار سارق و زورگیر در پایتخت

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرای مداوم طرح امنیت و آرامش در محلات پایتخت و برخورد ویژه با حاملین سلاح سرد، گفت: بیش از پنج هزار و 756 سارق لوازم خودرو و دو هزار و 928 زورگیر و کیف قاپ در راستای اجرای طرح های امنیت محله محور شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۶۲۱۱۶
دستگیری بیش از 8هزار سارق و زورگیر در پایتخت

سردار حسین ساجدی نیا افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون 24 مرحله طرح امنیت و آرامش در محلات مختلف شهر تهران اجرا شده که در این میان هزار و 877 متهم نوامیس دستگیر و پس از بازجویی و تحقیقات، تعدادی به مرجع قضایی معرفی و تعدادی نیز با اخذ تعهد آزاد شدند.

وی تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی مقام قضایی مبنی بر برخورد با دارندگان و حاملین سلاح سرد از جمله چاقو، قمه و چماق در محلات شهر تهران، 17 مرحله طرح به اجرا درآمده که طی آن 379 متهم دستگیر و از این افراد نزدیک به 939 قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: زورگیران، سارقان، اراذل و اوباش به صورت مداوم ضمن حمل سلاح سرد از این وسایل برای سرقت و تهدید شهروندان استفاده می کنند.

وی با تاکید بر اینکه برخورد با پدیده شوم سرقت، زورگیری و مبارزه با سارقان از دغدغه ها و مطالبات به حق شهروندان است و پلیس تهران بزرگ نیز توجه به این مهم را در دستور کار خود قرار داده، تصریح کرد: با انجام چندین عملیات اطلاعاتی در هشت ماه نخست امسال، ضمن رصد اقدامات مجرمانه سارقان و زور گیران در مناطق جرم خیز تعداد قابل توجهی متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس فاتب، سردار ساجدی نیا با اشاره به این که این طرح ها از عملیات های جدید پلیس تهران بزرگ در قالب طرح امنیت محله محور در سال 94 است، گفت: براساس هماهنگی های انجام شده با مقام قضایی، تمامی متهمان پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی و پس از رسیدگی به جرائم آنها به زندان منتقل می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها