دختر 21 ساله که مدعی است در دفاع از خود مرد میانسالی را در شرق تهران کشته، برای بررسی ادعایش به پزشکی قانونی منتقل شد.
کد خبر: ۸۶۲۰۳۹
حل معمای جنایت دختر جوان در پزشکی قانونی

به گزارش جام‌ جم ، ساعت 21 چهارشنبه گذشته زن جوانی در تماس با پلیس از خودکشی همسرش در خیابان 178 تهرانپارس خبر داد. با حضور ماموران کلانتری در آپارتمان موردنظر، آنها با جسد مرد میانسال در حالی که چاقویی به قلبش اصابت کرده بود روبه‌رو شدند.

زن 21 ساله در مورد علت مرگ همسرش گفت: وحید ساعتی قبل پس از مصرف مواد مخدر کنترلش را از دست داد و با چاقو خودکشی کرد. با اظهارات زن جوان به نام تینا، پزشک جنایی با معاینه جسد اعلام کرد ضربه توسط فردی دیگر وارد شده و آثار درگیری روی بدن مرد میانسال مشخص است.

با اعلام نظریه پزشکی قانونی تحقیقات از دختر جوان آغاز شد و او با اعتراف به قتل مرد میانسال گفت: من به دروغ وحید را همسر خودم معرفی کردم. من چند ماه قبل با وحید آشنا شدم و او برایم خانه‌ای اجاره کرد. امروز او به خانه‌ام آمد و ساعتی بعد نیز مادرم برای پخت شله‌زرد نذری به اینجا آمد. ساعت 7 عصر وحید از خواب بیدار شد و پس از درگیری با من، در اتاق خواب حبسم کرد اما توانستم در را بشکنم و فرار کنم. وحید به سمت من حمله کرد که مادرم جلوی او را گرفت.

تینا اضافه کرد: دقایقی بعد او بار دیگر با چاقوی میوه‌خوری به سمتم حمله کرد که من هم برای دفاع یک چاقو برداشتم. وحید وقتی چاقو را در دست من دید گفت تو شیطان هستی و به سمتم حمله کرد. در همین هنگام سگ خانگی‌مان به طرف وحید حمله کرد و او زمین خورد. من هنوز نمی‌دانم من او را کشتم یا خودش تعادلش را از دست داد و با چاقو برخورد کرد. من فقط در دفاع از خودم چاقو را برداشتم و قصد کشتن او را نداشتم.

با اظهارات دختر جوان، ماموران در بازرسی ساختمان پسر 25 ساله‌ای را که در راه‌پله طبقه چهارم مخفی شده بود، شناسایی و دستگیر کردند. پسر جوان به نام جاوید در بازجویی گفت: من عاشق تینا بودم و دو سال و نیم است که با او رابطه دارم. من از حضور وحید در زندگی تینا خبر نداشتم. عصر امروز با تماس دختر جوان به خانه‌اش آمدم و با جسد مرد ناشناس روبه‌رو شدم. وقتی ماموران سر رسیدند از ترس در راه‌پله مخفی شدم.

در ادامه مادر تینا نیز در بازجویی گفت: نفهمیدم چه اتفاقی افتاد. وقتی وحید روی زمین افتاد دخترم دیوانه شده بود و فریاد می‌زد وحید بلند شو.

با اعترافات دختر جوان، مادرش و جاوید هر سه آنها برای تحقیقات بیشتر توسط محسن مدیرروستا بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی بازداشت شدند. روز گذشته با دستور بازپرس پرونده، تینا برای معاینات پزشکی و بررسی صدمات وارده به بدنش به پزشکی قانونی منتقل شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها