دو مرد که در دستبرد به طلافروشی در آق‌قلا بیش از شش کیلو طلا و 9 میلیون تومان پول نقد سرقت کرده بودند، با تیزهوشی اهالی محل ناکام ماندند. پلیس دو متهم اصلی پرونده را دستگیر کرده است.
کد خبر: ۸۶۰۸۳۰
دستبرد ناکام به طلافروشی با تیزهوشی همسایه‌ها

به گزارش جام‌جم، ساعت 9 و 30 دقیقه شنبه مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان آق‌قلا تماس گرفت و از دستبرد مسلحانه به طلافروشی آلتینی در میدان قدس خبر داد. ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند مردم راه مرد سارق را گرفته‌اند تا مانع از فرار وی شوند که او با مشاهده در نیمه باز خانه‌ای وارد آنجا شد و ماموران او را در پشت‌بام خانه دستگیر کردند.

این در حالی بود که گروهی از ماموران در بازرسی از طلافروشی، کیسه پر از طلا را که سارق از ترس دستگیری در مغازه جاگذاشته بود، کشف کردند. با تحقیق از طلافروش مشخص شد سارقان دو مرد و یک زن بوده‌اند که پیش از حضور ماموران، دو نفر از آنها با خودروی پژو 206 فرار کردند.

مرد طلافروش در تحقیقات گفت: روز حادثه دزدان به عنوان مشتری به مغازه‌ام آمده و به صورتم اسپری اشک‌آور زدند.

آنها شش کیلو و 650 گرم طلا را که داخل ویترین مغازه بود و بیش از 9 میلیون تومان پول داخل صندوق طلافروشی را دزدیدند که با کمک اهالی و حضور پلیس ناکام ماندند.

مرد سارق نیز در اظهاراتش گفت: من و همدستانم از چند هفته پیش نقشه سرقت ازطلافروشی راطراحی کردیم.

سرهنگ علی‌اکبر جاویدان، جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان در این باره گفت: با اعتراف متهم به سرقت، دو همدست فراری وی نیز تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این‌که عصر شنبه ماموران هنگام گشتزنی در اطراف شهر خودروی سارقان فراری را مشاهده و راننده آن را دستگیر کردند.

با دستگیری دومین سارق طلافروشی، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. این متهم نیز به همدستی در این سرقت اعتراف کرد.

تحقیقات برای دستگیری متهم زن ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها