سارقان مسلح طلافروشی در جنوب تهران پس از 9 ماه فرار شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۶۷۰۷۹
دستگیری سارقان مسلح طلافروشی پس از 9 ماه

به گزارش جام‌ جم ، هفته گذشته ماموران پلیس آگاهی تهران در جریان اجرای طرح برخورد با سارقان مسلح، موفق شدند سه سارق خشن را که سال گذشته مرتکب سرقت مسلحانه از یک طلافروشی شده بودند شناسایی و در یکی از شهرهای غربی دستگیر کنند.

روز گذشته با انتقال سه متهم به دادسرای ویژه سرقت تحقیقات از آنها آغاز شد. محسن 33 ساله در بازجویی‌ها با اعتراف به سرقت از طلا فروشی در جنوب غرب تهران گفت: همراه دو دوستم میلاد و کاظم تصمیم گرفتیم از یک طلافروشی در محله خانی‌آباد سرقت کنیم. برای اجرای نقشه‌مان دو سلاح کلاشینکف خریدیم. چند روز مغازه را زیرنظر گرفتیم و متوجه شدیم شب‌ها تردد در خیابان کمتر است. اواخر اسفند، سه نفری با دو دستگاه موتورسیکلت به مغازه طلافروشی رفتیم. ساعت 20و 30 دقیقه وارد مغازه شدیم و با شلیک یک تیر هوایی طلاها را در ساکی ریخته و فرار کردیم. بعد از سرقت طلاها مقداری از آن را فروختیم و به شهرمان در غرب کشور فرار کردیم.

در ادامه، دیگر عضو باند به نام حسن 24 ساله در بازجویی‌ها گفت: من و دو همدستم اهل یکی از شهرهای غربی هستیم و به‌خاطر بیکاری تصمیم گرفتیم به تهران آمده و با یک سرقت وضع مالی خود را بهتر کنیم. در جریان سرقت از طلافروشی 1.5 کیلوگرم طلا سرقت کردیم. 9 ماه از وقوع سرقت گذشته بود و ما فکر نمی‌کردیم دستگیر شویم. به همین دلیل قصد داشتیم باقیمانده طلاها را هم بفروشیم که دستگیر شدیم.

با بررسی سوابق سه سارق مسلح مشخص شد آنها سابقه کیفری ندارند. با اعترافات متهمان به سرقت مسلحانه، آنها با دستور محمدامین نصرتی بازپرس شعبه اول دادسرای ویژه سرقت بازداشت و در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها