گفت‌وگو با جلیل رسولی؛ خوشنویس

«نام نوشت» حضرت رسول ص افتخار من است

فیلم‌های سینمایی روی پرده در حالی نسبت به هفته‌های گذشته فروش بهتری داشت که «محمد رسول‌الله(ص)» به مرز 14 میلیارد تومان رسید و «شاهزاده روم» فیلم انیمیشن ایرانی که با موضوع مذهبی آماده شده از مرز یک میلیارد تومان گذشت.
کد خبر: ۸۵۹۹۴۵

به گزارش فارس، تعدد اکران باعث شد شورای صنفی نمایش این هفته فیلم جدیدی را وارد چرخه اکران نکند و ترکیب اکران مانند هفته گذشته باشد. در میان فیلم‌های اکران شده «شیفت شب» و «شاهزاده روم» مورد اقبال مخاطبان قرار گرفته است. فیلم «محمد رسول الله(ص)» ساخته مجید مجیدی همچنان با اقبال مواجه است و این درحالی است که سئانس فیلم و تعداد سینماهای این فیلم به شدت کاهش یافته است.

علی شعبانی، مدیر پخش دفتر رسانه فیلمسازان درباره فروش فیلم «پدر آن دیگری» توضیح داد: فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» به فروش 350 میلیون تومان در تهران رسید. این فیلم در شهرستان‌ها به فروش70 میلیون تومان دست یافت.

او درباره فروش فیلم «شیفت شب» گفت: فیلم ظرف 9 روز نمایش در تهران به فروش 230 میلیون تومان رسیده است. این فیلم 22 سالن در اختیار دارد.

امیر قطبی، مدیر پخش فیلمیران نیز درباره فروش فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» گفت: این فیلم 30 روز نمایش داشته که تاکنون در تهران به فروش 370 میلیون تومان و در شهرستان‌ها به 110میلیون تومان فروش دست یافته است. او درباره فروش فیلم «چهارشنبه خون به پا می‌شود» توضیح داد: این فیلم به فروش 105 میلیون تومان در تهران دست یافت و هم اینک 13 سالن سینما در اختیار دارد. این فیلم 16 روز است که اکران شده است.

غلامرضا فرجی، مدیر پخش حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نیز درباره فروش فیلم «شاهزاده روم» و اقبال مخاطبان اظهار کرد: فروش فیلم بسیار خوب بوده است و هم اینک فروش فیلم در تهران و شهرستان از یک میلیارد تومان گذشته است. فیلم در تهران به فروش 558 میلیون تومان و در شهرستان‌ها به فروش 459 میلیون تومان دست یافته است.

پیمان سنماری از دفتر نیکان فیلم درباره فروش فیلم «ناهید» توضیح داد: فیلم ظرف 9 روز نمایش تقریبا حدود 73 میلیون تومان فروش داشته و هم اینک 9 سالن در تهران در اختیار دارد. فیلم از شنبه در شهرستان‌ها به نمایش درخواهد آمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها