مرد جوان که پس از ارتباط دوستی در لاین زنان و دختران جوان را فریب می‌داد و با راه یافتن به خانه‌هایشان آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و از صحنه‌های جرم سیاه خود فیلمبرداری می‌کرد، دستگیر شد. متهم که معروف به «گرگ زخمی» است با اعتراف به هشت فقره آزار و اذیت گفته از این کارها قصد اخاذی هم داشته است.
کد خبر: ۸۵۹۷۷۶
دام سیاه «گرگ زخمی» برای 8 زن در لاین

به گزارش جام‌جم، اوایل آبان امسال زنی آشفته و نگران وارد اداره پلیس فتای استان خراسان‌رضوی شد و برای دستگیری مردی شیطان‌ صفت که زندگی‌اش را به تاراج برده بود، از ماموران درخواست کمک کرد.

شاکی در اظهاراتش گفت: به دلیل مشغله‌های کاری همسرم و ماموریت‌های مداوم وی، فرصتی پیش نمی‌آمد که با هم حرف بزنیم و درددل کنیم. همین باعث شد برای پر کردن تنهایی خود در لاین عضو شوم. دو هفته از حضورم در لاین نگذشته بود که با مردی آشنا شدم که او نیز مدعی بود به دلیل اختلاف‌هایی که با نامزدش داشته وی را ترک کرده و خیلی تنهاست. ادعا کرد، به دنبال فردی است که بتواند با وی حرف بزند تا مشکلات پیش آمده را رفع کند .

وی اضافه کرد: این دوستی اینترنتی تا حدی پیش رفت که اعتمادم به مرد غریبه زیاد شد. گمان می‌کردم یک سنگ‌صبور پیدا کرده‌ام، غافل از این که دوست اینترنتی نقشه شومی در سر دارد. چند بار نیز با هم قرار گذاشته و یکدیگر را دیدیم.

دام سیاه دوست اینترنتی برای زن متاهل

شاکی تصریح کرد: او در ملاقات‌هایمان مرا تا مقابل خانه‌ام رساند. یک هفته قبل در نبود شوهرم در خانه تنها بودم که زنگ در به صدا درآمد. زمانی که در را باز کردم با او رو‌به‌رو شدم. وقتی علت حضورش را پرسیدم، او بدون این که پاسخی به من بدهد مرا به کناری هل داد و به زور وارد خانه‌ام شد. او مرا کتک زد و به زور مورد آزار و اذیت قرار داد. سپس از صحنه آزار و اذیتم فیلم گرفت و پس از زندانی کردنم در اتاق متواری شد . وی گفت: روز بعد مرد آزارگر فیلم تهیه شده از صحنه آزار و اذیتم را برایم از طریق لاین فرستاد و گفت من گرگ زخمی‌ام، اگر می‌خواهی این فیلم در فضای مجازی منتشر نشود یا به تلفن همراه شوهرت ارسال نکنم، باید به حسابم پول واریز کنی. نمی‌دانستم باید چه کاری انجام دهم. می‌ترسیدم اگر ماجرا را به شوهرم بگویم، او طلاقم دهد. تصمیم گرفتم با حضور در اداره پلیس شکایت کنم .

کشف تصاویر سیاه 7 زن و دختر دیگر

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، جستجو برای شناسایی و دستگیری مرد آزارگر آغاز شد تا این که اوایل آذر امسال ماموران او را که در خانه‌ای پنهان شده بود، شناسایی و دستگیر کردند. ماموران در بازرسی از گوشی تلفن همراه و رایانه وی تصاویر هفت زن و دختر جوان را علاوه بر تصاویر شاکی به دست آوردند که نشان می‌داد همه این افراد مورد آزار و اذیت توسط متهم جوان قرار گرفته‌اند.

مرد آزارگر که با نام گرگ زخمی در شبکه‌های اجتماعی فعالیت داشت، با انتقال به اداره پلیس فتا بازجویی شد و ابتدا اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرد؛ اما زمانی که شاکی پرونده در مواجهه حضوری با وی قرار گرفت به ناچار سکوت خود را شکست و به جرایم سیاه خود اعتراف کرد .

اعتراف تکان‌دهنده گرگ زخمی

متهم جوان در اظهاراتش گفت: ابتدا برای کنجکاوی وارد لاین شدم. بعد از چند هفته شروع به دوست‌یابی کردم. زنان و دختران جوان خیلی راحت به درخواست دوستی‌ام پاسخ می‌دادند. با دختران و زنان جوانی که دچار مشکلات عاطفی و خانوادگی بودند، دوست می‌شدم و پس از جلب اعتمادشان، آنها را مورد آزار و اذیت قرار داده و از صحنه آزارشان فیلمبرداری می‌کردم. بعد از آن هم با تهدید از طعمه‌های خود اخاذی می‌کردم. سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان‌رضوی در این باره گفت: احتمال این که زنان و دختران بیشتری در دام متهم گرفتار شده باشند، وجود د دارد. افرادی که در دام این جوان آزارگر معروف به گرگ زخمی گرفتار شده‌اند، بدانند که هویت آنها نزد پلیس و مراجع قضایی محفوظ خواهد ماند و می‌توانند از متهم شکایت کنند.

وی با هشدار به مردم به‌ویژه خانم‌ها و دختران جوان از آنها خواست در دوستی‌های اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی و گروه‌های لاین و... دقت لازم را داشته باشند و به‌راحتی به این دوستی‌ها اعتماد نکنند و اطلاعات خود و زندگی‌شان را در اختیار آنها قرار ندهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها