«شهرزاد» به روایت عوامل سریال

در نشست پرحاشیه سریال «شهرزاد»، حسن فتحی کارگردان اثر عنوان کرد که استقبال از این سریال به این دلیل است که عوامل سریال کم‌فروشی نکرده‌اند. علی نصیریان هم که در این سریال بازی درخشانی را از او شاهد هستیم، بیان کرد که حمایت بخش خصوصی از این سریال در تمام زمینه‌ها می‌تواند، الگو قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۸۸۹۱

نشست خبری مجموعه نمایش خانگی «شهرزاد» با حضور عوامل این سریال در پردیس سینمایی ملت برگزار شد، اما ازدحام جمعیت به غیر از اصحاب رسانه و بی‌نظمی حاکم بر مراسم و همچنین ترک این جلسه از سوی برخی خبرنگاران، نشست را به حاشیه کشاند.

حسن فتحی، کارگردان «شهرزاد» در این نشست عنوان کرد: این سریال با استقبال روبه‌رو شد، البته این پیش‌بینی را داشتیم که با استقبال مردم روبه‌رو شود و این دلیل ساده‌ای داشت. زمانی که عوامل سریال در قصه، کارگردانی و بازیگری کم‌فروشی نکنند، آن کار به موفقیت می‌رسد.

او گفت: روزی که همراه نغمه ثمینی نویسنده سریال پای کار نشستیم، با این فرض کار را شروع کردیم که شبکه نمایش خانگی ظرفیت بالایی دارد، اما آن‌طور که باید از این ظرفیت استفاده نشده است. به همین دلیل دنبال قصه‌ای بودیم که با مخاطب ارتباط برقرار کند.

در ادامه علی نصیریان بازیگر نقش «بزرگ آقا» در این سریال گفت: این سریال از گروه منسجمی برخوردار بود و چند نفر در موفقیت آن نقش مهمی داشتند؛ اول حسن فتحی کارگردان و دوم تهیه‌کننده کار بود که توانستند به سریال قوام لازم را ببخشند و باعث شوند تا شاهد سریال بسیار خوبی باشیم.

نصیریان ادامه داد: انتخاب بازیگر و عوامل بسیار خوب و سنجیده انجام شده و برای به ثمر رسیدن کاری عالی از هیچ اقدامی دریغ نشده است.

ترانه علیدوستی از بازیگران این سریال هم گفت: این اولین تجربه‌ام در سریال شبکه نمایش خانگی بود. اولین چیزی که مرا جلب این سریال کرد، قصه پرکشش آن بود؛ زیرا در گذشته رمان‌های فراوانی خوانده‌ام و زمانی که فیلمنامه این سریال را خواندم، نتوانستم آن را روی زمین بگذارم و این نشانه‌ای برایم بود که اگر فیلمنامه در قالب یک سریال، به خوبی ساخته شود، پرمخاطب خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها