بزن‌ در رو

سازمان «پس‌بینی» هوا راه‌اندازی شود

پیشنهاد می‌شود برای مقابله با بلایای طبیعی از جمله سیل و توفان، مراکز پس‌بینی بلایای طبیعی تشکیل شود که لااقل دستگاه‌های مربوطه بتوانند پس و پشت اتفاقات را رصد کنند. بلایای طبیعی که دست انسان نیست، خود به خود به وجود می‌آید. پیش‌بینی آن هم کار سازمان‌های مربوط نیست.
کد خبر: ۸۵۸۷۸۱
سازمان «پس‌بینی» هوا راه‌اندازی شود

مثلا شما می‌توانید بگویید تا امشب زنده هستید یا نه؟ خوب وقتی مرگ و زندگی یک آدم را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، چه انتظاری دارید که سازمان هواشناسی بتواند سیل و توفان را پیش‌بینی کند! حداقل مراکز پس‌بینی هوا با قاطعیت می‌توانند، بگویند چه اتفاقی افتاده است. لطفا به همین راضی باشید، چون چند‌ساعت بعد همین هم گیرتان نمی‌آید. آن وقت باید خودتان هوای پس‌و پیش هوا را داشته باشید.

پیشنهاد می‌شود برای پایین آوردن سن ازدواج، جامعه را برای مجردها ناامن کنید، تا مجبور شوند برای ادامه بقا و زنده‌ماندن تن به ازدواج بدهند. مثلا می‌توان یک تیم شکار آدم‌های مجرد از شکارچیان متاهل کارکشته تشکیل داد، که بتوانند با بو کشیدن، لانه‌های مجردها را پیدا کرده و پس از امحا و نابودی پناهگاه‌هایشان، آنها را انگشت‌نمای خاص و عام کنند. یا هر کس که به صورت انفرادی و مجردی در خیابان مشاهده شد با سلاح‌های سبک و سنگین مورد هدف‌گیری و خنثی‌سازی قرار گیرد. در جمع‌های خانوادگی می‌توان آدم‌های مجرد را مانند بیماران ناقل و خطرناک از بقیه جمع جدا و در یک اتاق قرنطینه کرد.

می‌توان پلاک‌ها یا تابلوهای بزرگی با نشان مجرد به گردنشان آویخت تا دیگر هیچ‌کس نه با آنها حرف بزند و نه با آنها داد و ستد کند. این طوری حساب کار دستشان می‌آید و آمار ازدواج در سنین پایین در جامعه به شدت افزایش می‌یابد.

علیرضا لبش - روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها