نمایش ناامید کننده وزنه برداران ایرانی ادامه دارد

جابر بهروزی هم از دور رقابت های جهانی وزنه برداری حذف شد.
کد خبر: ۸۵۸۷۷۱
نمایش ناامید کننده وزنه برداران ایرانی ادامه دارد

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری ، رقابت 11 وزنه بردار درگروه (ب) دسته 69 کیلوگرم رقابت های جهانی که جابر بهروزی ملی پوش شیرازی تیم ملی وزنه برداری نیزدر این رقابت ها حضور داشت با عملکرد ناامید کننده ملی پوش ایرانی به پایان رسید.

جابر بهروزی در شرایطی که می توانست در حرکت دوضرب با یک انتخاب درست در اخذ وزنه های درخواستی خود از عنوان نخستی که در حرکت یکضرب کسب کرده تا پایان دفاع کند، ناباورانه پس از تغییر وزنه 171 کیلویی که ابتدا انتخاب کرده بود و افزایش آن ابتدا به 173 و سپس به 174 کیلوگرم هرسه بار در مهار این وزنه ها ناکام ماند تا با حذف این وزنه بردار از گردونه مسابقات جهانی شوکی غیرمنتظره برپیکره تیم ملی وزنه برداری کشورمان وارد شود.

در این وزن وزنه بردار کشور اندونزی با مجموع 321 کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت، وزنه بردار امریکا با 316 کیلوگرم دوم شد و وزنه بردار قزاق ها با 313 کیلوگرم جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

گفتنی است رقابت گروه آ دسته 69 کیلوگرم فردا ساعت 17.25 دقیقه به وقت هیوستن برگزار می شود تا تکلیف نفرات برتر این وزن نیز مشخص شود.

این رقابت ها با استقبال تماشاگران ایرانی روبرو شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها