وزنه بردار 62 کیلوی کشورمان با ثبت وزنه های 122 کیلوگرم دریکضرب و 152 کیلوگرم در دوضرب و با ثبت مجموع 274 کیلوگرم عنوانی بهتر از بیست و هفتمی جهان را نتوانست به خود اختصاص دهد.
کد خبر: ۸۵۸۷۴۳
رتبه نازل بیست و هفتمی برای وزنه بردار ایرانی

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین و به نقل از فدراسیون وزنه برداری ، مجید عسگری ملی پوش دسته 62 کیلوگرم کشورمان در رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان که در هیوستون آمریکا برگزار شده است بعد از کسب این رتبه گفت: هرچه زور داشتم به وزنه ها زدم اما بدنم خالی کرده بود و توان ایستادگی زیر وزنه های سنگین را نداشتم.
عسگری درخصوص اینکه نتوانسته عنوانی بهتر از بیست و هفتمی جهان را در دسته 62 کیلوگرم به خود اختصاص دهد افزود: متاسفانه پارگی جزءی بازوی دست راستم در آستانه اعزام موجب شد تا چند روزی را نتوانم تمرین کنم و درست در همین ایام به علت صادر نشدن روادید مجبور شدم 4 روز را در آنکارا برای پیگیری ویزای آمریکا بمانم که همین دو موضوع شرایط آمادگی روحی و بدنی‌ام را تحت تاثیر قرار داد.
او گفت: تا قبل از رکوردگیری تیم ملی در ورزشگاه آزادی شرایط خوبی داشتم و اگر با همان آمادگی در هیوستون حضور پیدا می کردم بعید بود نتوانم جزو 5 نفر اول باشم، اما همانطور که گفتم آسیب دیدگی و پروسه طولانی که برای اخذ روادید داشتم تمام برنامه‌هایم را بهم ریخت.
عسگری درباره اینکه چرا فقط 2 وزنه را در مجموع 6 حرکت توانست مهار کرد گفت: به هر حال با وضعی که داشتم توانم همین بود بدنم خالی کرده بود و زور مهار وزنه ها را نداشتم، شاید اگر بیشتر هم سماجت می کردم آسیب دیدگی‌ام بیشتر می‌شد بنابراین چاره‌ای جز تسلیم شدن مقابل این وزنه‌ها نداشتم.
عسگری با تشکر از ایرانیان شهر هیوستون که برای تشویقش به سالن آمده بودند گفت: اصلا فکر نمی کردم در اینجا هم این همه ایرانی علاقه‌مند داشته باشیم آنان با اینکه می دانستند من در گروه (ب) هستم و شانس چندانی برای مدال ندارم، برای تشویق و روحیه دادن به من به سالن آمدند که جا دارد ضمن تشکر به همه آنان بگویم شرمنده‌شان شدم اما باور کنید کم فروشی نکردم، توانم همین بود.
مجید عسگری پس از پایان رقابت وزنه برداران گروه (آ) دسته 62 کیلوگرم درمجموع به جایگاه بیست و هفتم جهان بسنده کرد، در این وزن وزنه بردار چین لی جون چن با ثبت مجموع 333 کیلوگرم قهرمان این وزن شد و کیم اون گوک از کره شمالی و والنتین هریستوف وزنه بردار آذربایجان به ترتیب با کسب مجموع (328 و317 کیلوگرم) برسکوی نایب قهرمانی و سومی جهان قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها