شش مرد افغان که با انگیزه مرموز پس از بستن دست و پای دو جوان ایرانی آنها را هدف ضربات چاقو قرار داده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۵۸۰۷۱
جنایت هولناک مردان افغان در خانه ویلایی

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، ساعت 22 چهارشنبه گذشته مسئولان بیمارستان شهدای تجریش در تماس با پلیس از مرگ پسری جوان به علت اصابت چاقو و زخمی شدن دوست او خبر دادند.

با حضور ماموران کلانتری تجریش در بیمارستان، آنها با جسد پسری 27 ساله به نام حامد روبه‌رو شدند که ضربه‌های چاقو به سینه‌اش اصابت کرده بود. پسر 33 ساله همراهش نیز به علت اصابت چاقو به سینه‌اش به اتاق عمل منتقل شده بود که با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت.

با اعلام موضوع به تیم جنایی و حضور آنها در بیمارستان، تحقیقات از مرد 37 ساله‌ای که همراه آنها بود، آغاز شد.

مرد جوان که خودش را میلاد معرفی ‌کرد در مورد علت مرگ دوستش گفت: ما ساکن شهرستان نوشهر هستیم. چند روز قبل حامد نزد من آمد و گفت قصد خرید خودرو از یک تبعه افغان در تهران را دارد. ظهر امروز همراه حامد و دوست دیگرمان قاسم به تهران آمدیم. ساعتی قبل به خانه فروشنده در میدان تجریش رفتیم. در آنجا مرد افغان که سرایدار خانه ویلایی بود خود را فروشنده خودرو معرفی کرد. دقایقی بعد از صحبت در مورد قیمت خودرو پنج مرد افغان که خود را دوست فروشنده معرفی می کردند وارد خانه شدند. من برای خرید شام از خانه بیرون رفتم . وقتی بازگشتم متوجه سر و صدا از داخل ویلا شدم. مرد افغان و دوستانش هم از در شمالی خانه فرار کردند.

وی اضافه کرد: وقتی وارد پذیرایی شدم صحنه برایم قابل باور نبود مردان افغان دست و پای دو دوستم را بسته و با چاقو آنها را مجروح کرده بودند. سریع با اورژانس تماس گرفتم. وقتی هر دوی آنها را به بیمارستان رساندیم متوجه شدم حامد جانش را از دست داده و قاسم نیز حالش وخیم است.

با اظهارات دوست مقتول، او به علت تناقض گویی بازداشت شد. در ادامه، تیم جنایی به محل جنایت رفته و متوجه شدند مرد افغان از چند سال قبل به عنوان سرایدار در خانه ویلایی مشغول به کار بوده است.

با شناسایی هویت مرد افغان، تیمی از کارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی به دستور احمد بستان زاده، بازپرس ویژه قتل تهران تحقیقاتشان را برای شناسایی و دستگیری عاملان جنایت آغاز کردند.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها