سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: ما گزینه اول برای قهرمانی هستیم و بعد از 20 روز بازی نکردن، مشتاقیم که بازی کنیم.
کد خبر: ۸۵۷۸۲۹
برانکو: گزینه اول قهرمانی هستیم!

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از دیدار مقابل استقلال اهواز در مورد وضعیت تیمش گفت: موافقم با این مسئله که گزینه اول قهرمانی هستیم و چیزی به غیر از برد برایمان غیر منتظره خواهد بود. امکان ندارد حریف را دست کم بگیریم و شل بازی کنیم. اعضای تیم بی صبرانه منتظر شروع مسابقه هستیم.

وی ادامه داد: 20 روز بازی نکردیم و اکنون مشتاق بازی هستیم چرا که بازی کم داریم. بازیکنان ملی‌پوش به ایران باز گشتند و فقط انگشت آنها به خاطر اینکه زمین مسابقه چمن مصنوعی بود تاول زده است. این مصدومیت نیست چراکه تا فردا این مشکل رفع می‌شود. به بازیکنان به خاطر برد تیم ملی تبریک می‌گویم البته انتظار این برد می‌رفت ولی باید این مسئله تأکید شود چراکه برتری خود را حفظ می‌کنیم.

وی افزود: تیم خوبی داریم و باید در هر مسابقه خوب عمل کنیم. ما فقط یک نگرانی داریم. ایمان صادقی محروم است اما بقیه نفرات آماده هستند.

سرمربی پرسپولیس در مورد نقش ملی‌پوشان پرسپولیس تصریح کرد: بازی را با ملی‌پوشان شروع می‌کنیم ممکن است آنها در جریان بازی دچار مشکل شوند اما من می‌خواهم آنها قدرت و همت خود را نشان دهند.

برانکو در مورد اینکه آیا نگران وضعیت داوری‌ها است، گفت: به داوری فکر نمی‌کنم همیشه انتظار قضاوت صادقانه از سوی داوران را داریم. با وجود همه اتفاقاتی که برای ما افتاده که یک بی عدالتی بزرگ بوده همواره به داوران اعتماد داشتیم و تمام تمرکزم روی تیمم است.

وی در مورد اینکه سویا مکانی بعد از بازگشت تیم ملی به ایران در اولین تمرین پرسپولیس حاضر شد، تصریح کرد: چیزی که جنبه مثبتی دارد این است که بازیکنان ما بعد از بازگشت به ایران تماس گرفتند و گفتند چه زمانی به تمرین بیاییم. همه نفرات ملی‌پوش ما دیروز تمرین کردند. سوشا در تمرین صبح حاضر شد. تمرین ما سبک بود و مکانی یک بار دیگر حرفه‌ای بودن و علاقه به تیمش را نشان داد. عصر هم کمال کامیابی‌نیا، مهدی طارمی و رامین رضائیان به تمرین آمدند اما بنگستون هنوز در ایران حاضر نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها