صید طلا با غلبه بر نماینده چین

بانوی ووشوکار ایرانی تاریخ ساز شد

مریم هاشمی بانوی ووشوکار کرمانشاهی توانست مدال طلای سیزدهمین دوره رقابت های ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان را کسب کند.
کد خبر: ۸۵۷۴۵۰
مریم هاشمی قهرمان ووشوی جهان شد

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، مریم هاشمی سانداکار شایسته کرمانشاهی تیم ملی ووشو دقایقی پیش با برتری در دیدار فینال وزن 70- کیلوگرم صاحب مدال طلا شد.
هاشمی در دیدار فینال این وزن برابر حریفی از جمهوری چک قرار گرفت و توانست با شایستگی این حریف را نیز از پیش رو بر دارد و عنوان قهرمانی جهان را برای سومین بار متوالی از آن خود نماید.
هاشمی پیش از این و در سال های 2011 و 2013 مسابقات قهرمانی جهان که در ترکیه و مالزی برگزار شد نیز توانسته بود مدال طلا را کسب کند.
هاشمی که از عصر دوشنبه مسابقاتش را در جاکارتای اندونزی آغاز کرده بود پس از یک دور استراحت در اولین مسابقه خود برابر داریا شینا از قزاقستان قرار گرفت و در دیداری حساب شده توانست در دو راند مقابل حریف خود پیروز شود.
هاشمی با این پیروزی به دیدار نیمه نهایی راه یافت که در این مرحله نیز با نمایشی خیره کننده مقابل کریستینا استانکو از رومانی پیروز و روانه دیدار فینال شد.
رقابت های ووشوی قهرمانی بزرگسالان جهان از روز شنبه با حضور یک هزار ورزشکار از 82 کشور به میزبانی شهر جاکارتای اندونزی آغاز شده و امروز با شناخت نفرات و تیم های برتر به پایان می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محسن
-
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
۰
۰
مریم هاشمی دوستت داریم
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها