مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان:

تور کرمان‌گردی دانشمندان و خبرنگاران چینی

معاون گردشگری استان کرمان، از افتتاح اولین هتل کپری ایران در شهرستان قلعه گنج تا پایان ماه آبان خبر داد و گفت: ۳۱ هتل کپری با سرمایه‌گذاری دو میلیارد تومانی در این شهرستان ساخته شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۰۳
افتتاح اولین هتل کپری در کرمان

به گزارش جام جم آنلاین، محمد جهانشاهی در گفت‌وگو با مهر با بیان این که تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا افتتاح این هتل‌های کپری آخر آبان انجام شود، گفت: بنیاد مستضعفان با سرمایه‌گذاری بیش از دو میلیارد تومان در این شهرستان که پایلوت اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده، اقدام به ساخت هتل کپری کرده است.

در مراسم افتتاح رسمی آن، مسئولان کشوری نیز حضور خواهند داشت. ۳۱ هتل کپری با ظرفیت ۶۰ نفر اقامت در مساحت یک هکتاری ساخته شده است که مانند هتل‌ دارای پذیرش، اتاق، سرویس مجزا با طراحی و دیزاین محلی به گردشگران خدمات می‌دهند. این کپرها می‌توانند اقامتگاه‌های بوم‌گردی باشند، منتهی چون برخی آیتم‌های مربوط به اقامتگاه را ندارند، به آنها هتل کپری می‌گوییم.

وی افزود: تجهیزات به کار رفته در این کپرها همگی از تولیدات، محصولات و صنایع‌دستی اهالی شهرستان قلعه‌گنج است. ما سعی کرده‌ایم در این هتل‌ها حداکثر همپوشانی با ظرفیت‌های منطقه وجود داشته باشد. این کپرها در محور کرمان ـ هرمزگان قرار دارد و میزبان گردشگران فصلی است.

معاون گردشگری کرمان گفت: ما از آژانس‌داران می‌خواهیم تورهای زمستانی برای این بخش از استان کرمان تعریف کنند تا گردشگرانی بتوانند تجربه اقامت در کپر را کسب کنند. مطمئنا گردشگران خارجی نیز تمایل به حضور در این کپرها خواهند داشت. این کپرها در مراحل اول میزبان گردشگران منطقه و گردشگران کشور و در آینده میزبان گردشگران خارجی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها