وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که روسیه حملات گسترده‌ای را با استفاده از موشک‌های دوربرد به سوریه انجام داده است.
کد خبر: ۸۵۷۰۸۵
روسیه مواضع داعش را با موشک‌های کروز هدف قرار داد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، بنا به گفته یک مسئول در وزارت دفاع آمریکا، این حملات به وسیله موشک‌های کروز که از دریا شلیک شده‌اند انجام شده است.

بنا براین گزارش، مسکو علاوه بر موشک‌های کروز در این حملات از موشک‌های دوربرد نیز استفاده کرده که گمان می‌رود مواضع داعش در سوریه را هدف قرار داده باشند.

این مقام آمریکایی همچنین اعلام کرد که روسیه پیش از انجام این حملات به پنتاگون اطلاع داده است تا از بروز هرگونه حادثه‌ای جلوگیری شود.

پس از مشخص شدن تحقیقات درباره دلایل سرنگونی هواپیمای مسافربری روسیه در صحرای سیناء‌ و مشخص شدن نقش داعش در سرنگونی آن، انتظار می‌رفت که مسکو حملات گسترده‌ای را علیه مواضع داعش برای انتقام گرفتن از این اقدام تروریستی انجام دهند.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه امروز(دوشنبه) در سخنانی تلویزیونی به مردم کشورش اطیمنان داد که حملات سختی را علیه داعش و عاملان سرنگونی هواپیمای روسی انجام می‌دهد.

روسیه تاکنون یک بار از موشک‌های کروز علیه مواضع داعش استفاده کرده که آن هم در زمان آغاز حملات هوایی این کشور علیه گروه‌های تروریستی در سوریه بود.

روسیه تاکنون با موشک دوربرد به مواضع داعش حمله نکرده بود. در حملات پیشین از موشک های کروز با برد 1500 کیلومتر که اصطلاحا میان برد خوانده می‌شوند استفاده شده بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها