به رغم نظارت کمیته ارزشیابی مسابقات لیگ برتر، سازمان لیگ و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برخی افراد متمول و به اصطلاح پولدار با هزینه‌های چند میلیونی توانمندی تحمیل بازیکنان آماتور به مربیان نام آشنای فوتبال ایران را دارند!
کد خبر: ۸۵۶۶۸۵
آقازاده فوتبالیست با پول پدرش می‌خواهد ملی‌پوش شود!

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین و به نقل از روزنامه قدس ، برای اثبات این ادعا می‌توان به قدرت نفوذ پدر فوتبالیست یکی از بازیکنان تیم‌های لیگ برتری اشاره کرد که با صرف هزینه‌ای چند صد میلیونی زمینه قرار گرفتن فرزند خود را در ترکیب اصلی این تیم فراهم کرده است، در حالی که پیش از این، بازیکن مذکور در تست‌های اولیه بازیکنان مبتدی از گردونه رقابت خارج شده بود و مربی قبلی این بازیکن را فاقد صلاحیت دانسته بود، اما در حال حاضر این بازیکن در ترکیب این تیم لیگ برتری به میدان می‌رود!

منابع خبری مدعی‌اند «ع – ج» با حمایت‌های مالی پدرش به اندازه‌ای در این تیم لیگ برتری قدرت گرفته است که نه تنها سرمربی توان برخورد جدی با او را ندارد، بلکه مدیرعامل باشگاه هم مجبور است به نوعی در خدمت این آقازاده فوتبالی باشد.

منابع خبری نزدیک به این باشگاه لیگ برتری مدعی‌اند، این بازیکن جدید دو فصل قبل به این تیم معرفی می‌شود و سرمربی تیم‌‎های پایه این باشگاه، پس از انجام تست اعلام می‌کند که نیازی به حضور این بازیکن جوان ندارد. با عوض شدن مربی تیم‌های پایه، وی در این فصل دوباره به این باشگاه معرفی می‌شود و با حمایت‌هایی که پدرش انجام داد، توانست به عنوان سهمیه زیر 23 سال به این تیم راه و قراردادی با این تیم امضا کند.

گفته می‌شود، پدر متمول این بازیکن هزینه اقامت‌های برون مرزی تیم در اردوهای خارج از کشور را تأمین کرده، به این شرط که فرزندش در ترکیب ثابت این تیم قرار داشته باشد، از سوی دیگر آقازاده فوتبالیست به چند تن از فوتبالیست‌های این تیم اعلام کرده، بزودی با کمک پدر بزرگوارش به تیم ملی هم راه خواهد یافت تا پوشیدن پیراهن تیم ملی را نیز تجربه کند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها