کمپین «من کتاب می‌خوانم» در رادیو ایران

مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران از راه‌اندازی کمپین (پویش ملی) با عنوان «من کتاب می‌خوانم» از دیروز در رادیو ایران خبر داد و اعلام کرد که این فعالیت تا 24 آذر ماه و مصادف با روز پژوهش ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۶۴۹۶

یدالله گودرزی در این باره به جام‌جم گفت: با توجه به شروع هفته کتابخوانی و لزوم پرداخت به کتاب و مطالعه، رادیو ایران اقدام به راه‌اندازی کمپین «من کتاب می‌خوانم» کرده است و از همه مخاطبان و علاقه‌مندان می‌خواهد نه تنها عضو این کمپین شوند، بلکه کتاب مورد علاقه‌شان را معرفی کنند و یک صفحه از آن را بخوانند و فایل صوتی آن را به همراه تصویری از خودشان که عبارت «من کتاب می‌خوانم» را به دست دارند برای رادیو ایران ارسال کنند. وی ادامه داد: ما بعد از جمع‌آوری فایل‌های صوتی آن را در برنامه کافه هنر رادیو ایران می‌خوانیم. این برنامه هر شب به غیر از پنجشنبه و جمعه ساعت 20 به مدت یک ساعت پخش می‌شود. هدف این برنامه ترویج کتابخوانی و مشارکت گسترده مردم است. این طرح از دیروز شروع شده و تا 24 آذر ماه مصادف با روز پژوهش ادامه دارد. ما به واسطه این طرح می‌خواهیم با مردم همراه شویم. اگر هم تعداد فایل‌های صوتی بیشتر باشد تا پایان سال هر روز یک یا دو فایل صوتی مردم را پخش می‌کنیم.

گودرزی با اشاره به این‌که در این حرکت قرار است هنرمندان، پژوهشگران، استادان دانشگاه، نویسندگان، ناشران، ورزشکاران، کارشناسان علمی و... هم همراه شوند، توضیح داد: به‌زودی اقشار نامبرده هم عضو این گروه می‌شوند.

کانال تلگرامی رادیو ایران هم برای دریافت فایل‌های صوتی آماده است. هدف ما این است که با بهره بردن از فضای مجازی هم به تعداد شنوندگان رادیو بیفزاییم و هم این‌که از مشارکت مردم استفاده کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها