دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه زنیت کازان روسیه که از سفر گوام بازمانده است، امروز (شنبه) به تمرین تیم پرسپولیس رفت.
کد خبر: ۸۵۵۹۰۳
حضور حقیقی در تمرین پرسپولیس

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از ایرنا، علیرضا حقیقی که موفق به دریافت روادید گوام نشد، نتوانست تیم ملی را در سفر به این کشور و مسابقه بعدی در راه رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه و جام ملت های آسیا 2019 امارات همراهی کند.

وی که فوتبال خود را از تیم های رده پایه پرسپولیس آغاز کرده و از تیم بزرگسالان این تیم به تیم ملی و فوتبال اروپا راه یافته است، امروز بر سر تمرین سرخپوشان حاضر شد و با بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم خوش و بش کرد.

تمرین سرخپوشان از ساعت 10 صبح امروز در زمین چمن مجموعه ورزشی شهید درفشی فر آغاز شد و بازیکنان ابتدا به کار با توپ و تمرین پاس های تک ضرب پرداختند.

در مرحله بعدی تمرین بازیکنان به نوبت باید به توپ ضربه می زدند و سپس با پرش از روی موانع و دور زدن نیزه ها، خود را به بخش دیگری از زمین می رساندند.

شوت از راه دور بخش بعدی تمرین پرسپولیس بود. در بخشی از این تمرین، شوت محمد انصاری با فاصله زیاد از دروازه درحال خروج از ورزشگاه بود که به صورت اتفاقی به میله پرچم برخورد کرد و به درفشی فر برگشت. این اتفاق باعث خنده بازیکنان و اعضای کادر فنی پرسپولیس شد.

اسماعیل هلالی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس نیز در این تمرین حضور شد ولی بدون آنکه به سمت کادر فنی و بازیکنان برود در گوشه ای نشست و پس از تمرین نیز ورزشگاه را ترک کرد.
تمرین سرخپوشان راس ساعت 11:15 به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها