فرماندار منوجان استان کرمان گفت: ریزش منزل مسکونی در پی بارش های شدید باران چند روز اخیر دراین شهرستان باعث مرگ یک دختر 11ساله شد.
کد خبر: ۸۵۵۵۵۰
ریزش منزل مسکونی جان کودک 11ساله را گرفت

به گزارش جام جم آنلاین ، ایوب فلاحی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این واحد مسکونی به علت بارش شدید باران، جاری شدن سیل و آبگرفتگی فرو ریخت که در این حادثه یک نفر فوت کرد و یک مصدوم هم به مرکز درمانی منوجان منتقل شد.

وی اضافه کرد: بارش های روزهای اخیر و طغیان رودخانه های فصلی باعث ریزش چندین پل در مسیرهای روستایی شهرستان منوجان نیز شده است.

فرماندار منوجان افزود: هم اینک چندین راه ارتباطی روستایی در این شهرستان مسدود بوده و تلاش برای بازگشایی آنها در دست انجام است.

وی اظهار کرد: بیشترین بارش اخیر در جنوب کرمان در شهرستان منوجان باریده و باعث آبگرفتگی برخی منازل روستایی شده است.

فلاحی گفت: ستاد مدیریت بحران شهرستان در آماده باش بوده و امداد رسانی به آسیب دیدگان از بارندگی اخیرنیز همچنان در حال انجام است.

بارش شدید باران از شامگاه دوشنبه این هفته اکثر مناطق استان کرمان را فرا گرفت و امروز پنجشنبه تا حدودی فروکش کرد وبراساس اعلام هواشناسی این سامانه بارشی تا اواخر امشب از استان خارج شود.

بارندگی که خوشحالی بسیاری از مردم و کشاورزان را به همراه داشت، اما در ادامه در برخی مناطق بویژه جنوب استان باعث جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه ها و آبگرفتگی معابر و برخی واحدهای مسکونی شد.

مرکز شهرستان منوجان در فاصله 430 کیلومتری جنوب کرمان قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها