مدیرکل نمایش سیما:

تکلیف کلاه قرمزی مشخص نیست

مدیرکل امور نمایش سیما گفت: برای نوروز امسال طرح پنج سریال در دست بررسی است که از جمله آنها می توانم به «فروشگاه بزرگ»، «ویلا» و «زعفرانی» اشاره کنم.
کد خبر: ۸۵۵۵۴۷
تکلیف کلاه قرمزی مشخص نیست

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، محمودرضا تخشید در حاشیه بازدید از سریال پشت بام تهران و در جمع خبرنگاران درباره سریال های تلویزیون در نوروز 95 گفت: طرح پنج سریال نوروزی به دست ما رسیده که مراحل نگارش را سپری می کنند.

وی افزود: سریال نوروزی شبکه دو به نام «زعفرانی» به تهیه کنندگی ایرج محمدی و نویسندگی حامد محمدی و سریال «ویلا» به کارگردانی و نویسندگی مرضیه برومند و تهیه کنندگی مهران مهام برای شبکه سه ساخته خواهد شد و برای شبکه یک نیز در حال صحبت با محمدحسین لطیفی هستیم.نام فعلی سریال او «فروشگاه بزرگ» است،اما ممکن است تغییر کند.

مدیرکل امور نمایش سیما ادامه داد: طرح دیگری هم برای سریال نوروزی را علیرضا بذرافشان نویسنده و کارگردان به مرکز سیما فیلم ارائه کرده است.

تخشید درباره محتوای سریال های نوروزی بیان داشت: همگی این سریال ها درونمایه طنز دارند.

وی درباره سریال «پشت بام تهران» نیز گفت:پشت بام تهران سریالی اجتماعی است و با توجه به آثار قبلی سعید نعمت اله داستانی خانواده محور و جذابی دارد و به برخی موارد مهم از جمله اعتیاد، روابط بین والدین و بچه ها می پردازد.

مدیرکل امور نمایش سیما ادامه داد: این سریال تهیه کننده کارگردان و بازیگران خوبی نیز دارد و قرار است در زمستان پخش شود.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاران درباره پخش مجموعه کلاه قرمزی نیز گفت: هنوز هیچ چیز درباره تولید و پخش کلاه قرمزی مشخص نیست و تصمیمی گرفته نشده است. اگر طرح خوبی از سمت سازندگان این مجموعه به ما ارائه شود قبول می کنیم.

تخشید درباره تولید سریال سرزمین کهن نیز اظهار داشت: تولید مرحله یک و دو این سریال کامل شده و فقط بخش سوم این سریال تولید نشده است و در حال حاضر در مرحله پیش تولید آن هستیم و امیدواریم تا سه تا چهار ماه دیگر ضبط مرحله شوم آن آغاز شود.

وی ادامه داد: این سریال اصلاحات زیادی نداشت و فقط نام فامیلی یکی از کاراکترها مشکل ساز شده بود که کافی است این نام را تغییر دهیم و اصلاحات در حد ریشه ای نیست و بیشتر روی اسامی بود و حتی قراز نیست کلیت سریال دوبله شود و بیشتر سعی در رفع سو تفاهم های ایجاد شده داریم.

تخشید درباره سریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری نیز گفت: در حاشیه هم در حال تولید است و قرار است تا بعد از ایام محرم و صفر پخش شود.

مدیر گروه فیلم و سریال سیما درباره سریال نفس گرم نیز گفت:تا الان بازخوردهای خوبی داشتیم، اوایل درمورد بازی مرجانه گلچین بحث هایی بود،اما الان دیگر به طور کامل رفع شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها