مامور وظیفه‌ شناس در شهرستان مهریز با به خطر انداختن جان خود در میان شعله‌های آتش، زنی را همراه دو نوه خردسالش نجات داد.
کد خبر: ۸۵۴۳۴۵
پلیس، مادر بزرگ و نوه‌ها را از مرگ نجات داد

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، ساعت 14 شنبه مامور یگان امداد هنگام گشت‌زنی در محله سلمان این شهر مشاهده کرد خانه‌ای در حال سوختن است و دود و شعله‌های آتش همه جا را فرا گرفته است. مامور جوان به سمت خانه مورد نظر حرکت و مشاهده کرد زن جوانی در خیابان ایستاده و کمک می‌خواهد و می‌گوید دو دختر خردسال و مادربزرگ بچه‌ها در میان شعله‌های آتش گرفتار شده‌اند .

مامور وظیفه‌ شناس با آرام کردن این زن و پیش از حضور آتش‌نشانان با به خطر انداختن جان خود برای نجات آنها وارد عمل شد. او شیشه‌های در ورودی این خانه را شکست و پس از ورود به ساختمان به سختی خود را به یکی از اتاق‌ها رساند و با مشاهده دو دختر خردسال و مادربزرگشان که در محاصره آتش بودند، آنها را یکی پس از دیگری از خانه خارج کرد و هر سه نفرشان را نجات داد. این در حالی بود که خودش در میان شعله‌های دود و آتش گرفتار شده بود که با حضور آتش‌نشانان در محل، آنها شعله‌های آتش را خاموش و مامور وظیفه‌شناس به نام گروهبان یکم جلیل باخدای را که بر اثر استنشاق دود و گاز حاصل از آتش‌سوزی، بی‌هوش شده بود، به بیمارستان منتقل کردند.

سرهنگ منوچهر نصیری، فرمانده انتظامی شهرستان مهریز در این‌باره گفت: حال این پلیس ناجی رضایت‌ بخش است و حال نجات‌ یافتگان خوب گزارش شده است تحقیقات اولیه کارشناسان آتش‌نشانی نشان می‌داد دو دختربچه در نبود مادرشان، در حال بازی با کبریت بودند که خانه آتش گرفته و آنها و مادربزرگشان در میان شعله‌های آتش محبوس شده بودند.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها