خط حمله تیم ملی مثل ترافیک تهران!

سردار، گوچی، کریم، طارمی، کدامیک؟

جام جم ورزشی : آزمون نباشد، گوچی هست و او هم نباشد کریم انصاری فرد و البته مهدی طارمی و کاوه رضایی. انتخاب یکی از این 5 بازیکن به دغدغه این روزهای کارلوس کی روش تبدیل شده است.
کد خبر: ۸۵۴۱۱۷
سردار، گوچی، کریم، طارمی، کدامیک؟

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، انتخاب مهاجم هدف تیم ملی به یکی از دشوارترین تصمیم های کی روش تبدیل شده است. اگر بازی مقابل ترکمنستان را کنار بگذاریم که سردار آزمون احتمالا مصدوم است و مهدی طارمی محروم، در بازی مقابل گوام کی روش همه این مهاجمان را کنار هم در اختیار خواهد داشت. به علاوه کاوه رضایی که او هم این روزها در لیگ برتر و ترکیب ذوب آهن می درخشد و گلهای حساسی به ثمر می رساند.

سردار آزمون مهاجم مورد علاقه کارلوس کی روش است. مهاجم 20 ساله تیم ملی و باشگاه روستوف، این فصل دو گل برای این تیم به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است.

او که در بازیهای اخیر تیم ملی مهاجم هدف بوده و چندین گل هم به ثمر رسانده، یکی از گزینه های حضور در خط حمله تیم ملی است.

در کنار آزمون، رضا قوچان نژاد هم از بند مصدومیت رها شده و این هفته هم برای چارلتون در رقابت های مشکل چمپیونشیپ گل زده. او که دو، سه ماه را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد به اردوی تیم ملی دعوت شده تا دوباره در پست مهاجم هدف به میدان برود.

گوچی که نقش فراوانی در صعود تیم ملی به جام جهانی ایفا کرد، دیگر گزینه خط حمله تیم ملی است.

کریم انصاری فرد، مهاجم 25 ساله پانیونیوس هم این روزها در آمادگی به سر می برد. او پس از یک فصل ناموفق در اوساسونا حالا در یونان احیا شده و همین یکی دیشب هم گل برتری پانیونیوس را به ثمر رساند تا تیمش به رده دوم جدول لیگ یونان صعود کند.

کریم که سابقه بیش از 40 بازی و حضور 7 ساله در تیم ملی را داراست، می تواند خود را در قامت یک مهاجم هدف در ترکیب تیم ملی مطرح کند. بخصوص اینکه او با گل به اردوی تیم ملی برگشته و انگیزه فراوانی دارد.

مهدی طارمی دیگر گزینه کی روش برای خط حمله تیم ملی است. کی روش که پیشتر از طارمی در نقش بال راست استفاده کرده بود، با توجه به ترافیک خط حمله تیم ملی که شبیه ترافیک تهران است احتمالا از مهاجم پرسپولیس در همان پست استفاده خواهد کرد.

حضور نام طارمی در لیست مهاجمان به این دلیل است که پست تخصصی اش مهاجم هدف است اما در کناره های زمین هم توان بازی دارد.

نام کاوه رضایی را هم نباید از قلم نداخت. مهاجم 24 ساله ذوب آهن که شایستگی خود را در دو فصل اخیر نشان داده و این روزها یکی از بهترین مهاجمان لیگ برتر است.

رضایی که در نوک خط حمله ذوب آهن بازی می کند می تواند یکی از سورپرایزهای کی روش در خط حمله باشد.

این 5 بازیکن خط حمله تیم ملی را تبدیل به یک نقطه قابل اعتماد کرده اند. آزمون نباشد، گوچی هست و او هم نباشد کریم انصاری فرد و البته مهدی طارمی و کاوه رضایی.

انتخاب یکی از این 5 بازیکن به دغدغه این روزهای کارلوس کی روش تبدیل شده. او باید بگوید که کدام مهاجم در ترکیب به میدان برود.

بخصوص مقابل گوام که همه سرمایه های خود در خط حمله را همراه دارد. البته اگر مشکل ویزا برای آزمون پیش نیاید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها