جام جم ورزشی: وزیر ورزش و جوانان درپاسخ به نامه سرپرست باشگاه پرسپولیس خطاب به معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان دستور بررسی داوری بازی پرسپولیس و ذوب آهن را داد.
کد خبر: ۸۵۳۹۶۰
وزیر ورزش دستور رسیدگی به داوری دیدار پرسپولیس - ذوب‌آهن را داد

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، وزیر ورزش پس از دریافت نامه علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس، از سجادی خواست ترتیبی اتخاذ شود که هر چه سریعتر معضل داوری بررسی و احقاق حق شود.

در بخشی از نامه طاهری نائب رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس موضوع چنین مطرح شد:

«دیدار روز چهارشنبه ۱۳ آبان در چهارچوب رقابت‌های جام حذفی میان دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن شاهد قضاوت ناعادلانه و یک طرفه داوران بودیم، همانگونه که در نامه‌های قبلی به آن اشاره شد تبعات امنیتی و اجتماعی که آثار سو و مخرب اینگونه قضاوت‌ها به دنبال دارد موجب نگرانی بیش از پیش شده و ذهن تماشاگران به این سمت، سوق داده که گویی نتایج فوتبال خارج از مستطیل سبز و حتی پیش از آغاز مسابقات تعیین می‌شود. لذا از وزیر محترم تقاضا دارم کمیتهای در خصوص بررسی قضاوت بازی مذکور تشکیل شود »

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به درخواست سرپرست باشگاه پرسپولیس، معاون قهرمانی وزارت ورزش را مسئول بررسی داوری‌های لیگ برتر و خصوصا بازی‌های پرسپولیس و دیدار اخیرش با ذوب آهن کرد در دستور وزیر به نصرالله سجادی آمده است:

« جناب آقای نصرالله سجادی
ترتیبی اتخاذ شود که هر چه سریعتر معضل داوری بررسی و احقاق حق شود. ظاهرا قضاوت‌های پر اشتباه به ویژه علیه باشگاه‌های پرطرفدار پرسپولیس، تراکتور سازی و ... به صورت یک فعالیت معمول درآمده است. پیگیری تا حل مساله به طور جدی، ضروری است. »

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها