488 GTB که نخستین نماینده فراری در کلاس مذکور است و بهنوعی نسخه توربوشارژ شدهی 458 بهحساب میآید، حالا در فاصله کمی از تولدش سقف برداشته تا بتوانید پشت فرمان بنشینید، مشغول تاختوتاز شوید، صدای قلب 8 سیلندر اصیل «فراری» را بهصورت رسا بشنوید و از حس هوای آزاد در اطراف خود لذت ببرید.
تجربه رانندگی با 488 روباز هرچه که باشد بیشک این جمله را اثبات میکند که اگر فراری تاکنون برای کنار گذاشتن قوای محرکه تنفس طبیعی مقاومت میکرده دلیلش نه نتوانستن یا موارد مشابه بلکه نخواستن بوده است.
-
-
- -
-
-
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
بهتاش فریبا در گفتوگو با جامجم:
رضا کوچک زاده تهمتن، مدیر رادیو مقاومت در گفت گو با "جام جم"
اسماعیل حلالی در گفتوگو با جامجم: