سناتور مک کین در مصاحبه با واشنگتن پست گفت: سرخوردگی و ناامیدی پنتاگون از سیاست های کاخ سفید به بالاترین حد در دهه اخیر رسیده است.
کد خبر: ۸۵۳۶۴۱
ناامیدی های پنتاگون از کاخ سفید در بالاترین سطح در دهه اخیر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از اسپوتنیک، رئیس جمهور اوباما در ماه گذشته اعلام کرد که قصد افزایش مشاوران نظامی در سوریه را دارد این درحالیست که طبق گفته شماری از نمایندگان کنگره آمریکا هم اکنون سرخوردگی نظامی آمریکا به اوج خود نزدیک می‌شود .

سناتور مک کین که از حزب جمهوریخواهان و از مخالفان دولت اوباما به خصوص سیاست های خارجی این دولت است با انتقاد از اینکه دولت اوباما در سیاست خارجی فاقد یک استراتژی منسجم است، تاکید کرد : این استراتژی ها بسیار کمتر از حدی است که منجر به هر گونه پیروزی در صحنه نبرد شود.

وی اظهار داشت: هم اکنون نارضایتی ها در میان نظامیان به بالاترین حد رسیده است. برای بعضی از ما که کمی قدیمی تریم، اگر به اسناد پنتاگون مراجعه کنیم زمان جنگ ویتنام را به خاطر می آوریم که نارضایتی درآن زمان هم مشهود بود .

همچنین ادوارد آر. رویس، رئیس کمیته روابط خارجی آمریکا در جلسه ای گفت: گاهی تردید باعث عدم تصمیم گیری در موضوعی می‌شود که این خود یک انتخاب است اما این انتخاب، ایالات متحده را مجبور به توقف فعالیت های تروریستی گروه داعش نکرده است در حالیکه که قبل تر می‌توانست این گروه را متوقف کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها