جزئیات قتل خواهرزاده بازیکن سابق استقلال

مادر مقتول: برای دستگیری قاتلان دخترم لحظه‌شماری می‌کنم

«فرناز از بچگی روی پای خودش بزرگ شده بود. او بعد از مرگ پدرش نان‌آور خانواده بود و نمی‌گذاشت من کار کنم. دختری درسخوان و فهمیده را ازدست دادم و با مرگش دیگر کمرم راست نمی‌شود. من همه امیدم را از دست دادم.»
کد خبر: ۸۵۳۵۴۱
مادر مقتول: برای دستگیری قاتلان دخترم لحظه‌شماری می‌کنم

به گزارش جام جم آنلاین ، اینها بخشی از درددل‌های مادر دختر 28 ساله‌ای است که شامگاه 6 آبان وقتی مردی در بلوار آیت‌الله کاشانی، کیفش را سرقت کرد، به دنبال سارق رفت و پس از این که توانست سد راه سارق پراید سوار شود، پسر جوان او را 300 متر با خودرو کشیده و پس از زیر گرفتن و قتل او، با پراید نقره‌ای از محل فرار کرد.

مادر فرناز در گفت‌وگو با جام‌جم از دخترش و روز قتل می‌گوید.

چطور متوجه مرگ فرناز شدید؟

او ساعت 23 روز چهارشنبه برای خرید دارو با خودروی پژو 206 خود به داروخانه‌ای در نزدیکی خانه‌مان در بلوار آیت‌الله کاشانی رفت. ساعتی بعد وقتی بازگشتش طولانی شد، نگران به دنبال او رفتیم که در تماس ماموران پلیس متوجه حادثه شدیم.

واکنش پدر فرناز بعد از حادثه چه بود؟

همسرم چند سال قبل فوت کرد و من همراه فرناز و پسرم زندگی می‌کردیم. فرزندانم برادرزاده مرحوم عزت جان‌ملکی، بازیکن بزرگ و سابق تیم فوتبال استقلال هستند.

پس از مرگ پدر چه اتفاقی افتاد؟

من فرزندانم را با خون دل بزرگ کردم و در یک آرایشگاه کار می‌کردم. در نبود پدرشان نگذاشتم آنها کمبودی حس کنند و برایشان هم پدر بودم و هم مادر. وقتی فرناز لیسانسش را گرفت، از من به خاطر بالا رفتن سنم خواست دیگر کار نکنم و خودش در آرایشگاه مشغول کار شد. او نان‌آور خانه شده بود و هیچ چیز در خانه کم نداشتیم.

درآمد فرناز خوب بود؟

او خوب کار می‌کرد و دختر فهمیده‌ای بود. دخترم تا آخرین نفس تلاش کرد و هیچ وقت نگذاشت کسی حقش را بخورد.

او ازدواج نکرده بود؟

هرچه به او می‌گفتم ازدواج کند، می‌گفت تو و برادرم برایم مهم هستید و نمی‌خواهم ازدواج کنم. البته با اصرارهای من تصمیم داشت امسال ازدواج کند که این حادثه رخ داد. او آزارش به هیچ کس نمی‌رسید و نمی‌دانم چرا این حادثه برایش رخ داد.

چرا او 3 میلیون تومان پول نقد با خودش حمل می‌کرد؟

این پول حاصل دسترنج خودش بود و با کار کردن در آرایشگاه به دست آورده بود.

بهتر نبود بعد از سرقت دنبال سارقان نمی‌رفت تا این حادثه رخ نمی‌داد؟

او اجازه نمی‌داد کسی حقش را بخورد؛ چون برای این پول تلاش کرده بود و فکر می‌کنم در آن لحظه فکر کرده می‌تواند جلوی سارق یا سارقان را بگیرد.

بعد از مرگ فرناز، فضای خانه چگونه است؟

پسر کوچک‌ترم خیلی به خواهرش وابسته بود و بعد از این حادثه کم‌حرف شده و تو خودش است. غم در خانه ما موج می‌زند و حتی همسایه‌ها نیز از این حادثه در شوک هستند. بسیاری از اهالی محل بعد از حادثه‌ای که برای دخترم رخ داد، از ترس اجازه نمی‌دهند فرزندانشان بعد از غروب آفتاب از خانه خارج شوند. بسیاری از دوستان فرناز می‌گویند وحشت می‌کنیم شب‌ها حتی برای خرید از خانه خارج شویم.

از قاتلان فرناز شکایت کرده‌اید؟

روز چهارشنبه بعد از برگزاری مراسم هفتم دختر نازنینم، همراه پسرم به دادسرا رفتیم و از عاملان این حادثه شکایت کردیم. قاضی ایلخانی، بازپرس پرونده اعلام کرد تیم‌های جنایی سخت مشغول پیگیری پرونده هستند و قول داد قاتل دخترم به زودی دستگیر شود.

اگر قاتلان فرناز دستگیر شوند، چه درخواستی دارید؟

فقط قصاص. لحظه‌شماری می‌کنم تا قاتل دخترم دستگیر شود و او در کمترین زمان قصاص شود.

روزنامه جام جم

برای مطالعه اخبار بیشتر از جام جم آنلاین به اینجا کانال تلگرام این سایت مراجعه کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها