اوباما اعلام کرد:

انفجار بمب علت سقوط هواپیمای مسافر بری روسیه

پس از اینکه دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس انفجار بمب را دلیل سقوط هواپیمای روسی در مصر اعلام کرد، حالا باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا نیز با تأئید این ادعا انفجار را دلیل این حادثه اعلام کرده است.
کد خبر: ۸۵۳۲۸۵
انفجار بمب علت سقوط هواپیمای مسافر بری روسیه

بارا اوباما رئیس جمهوری آمریکا می گوید احتمالا انفجار بمب، علت سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری روسیه در شبه جزیره سینای مصر بوده است.

اوباما پنج شنبه شب در گفتگو با پایگاه رادیویی سیاتل گفت احتمالا انفجار بمب، علت سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری روسیه در شبه جزیره سینای مصر بوده است.

این اظهارات یک روز پس از آن عنوان شد که شبکه سی‌ان‌ان گزارش داد گروه تروریستی داعش یا گروه‌های وابسته به آن بمبی را در هواپیمای ایرباس ای 321 کار گذاشته‌اند و انفجار این بمب عامل سقوط هواپیمای مسافربری روسیه بوده است.

اوباما گفت: «من فکر می‌کنم این احتمال وجود دارد که بمبی در هواپیما بوده باشد. ما (پیگیری) این مساله را بسیار جدی می‌گیریم.»

رئیس جمهور امریکا همچنین گفت واشنگتن هنوز رسما علت سقوط این هواپیما را انفجار بمب نمی‌داند.

​همچنین دیوید کامرون روز گذشته با اشاره به شواهد به دست آمده گفت به احتمال زیاد دلیل سقوط هواپیمای روسی در مصر انفجار یک بمب بوده است.

هواپیمای مسافربری ای 321 روسیه روز شنبه (9 آبان) مدت کوتاهی پس از پرواز از فرودگاه شرم الشیخ سقوط کرد. همه‌ 224 سرنشین این پرواز در این سانحه جان باختند.

بدنبال این واقعه بسیاری از خطوط هوایی اروپایی پروازهای خود را به شرم الشیخ مصر متوقف کرده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها