معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد:

2سال آخر ،میانگین پرداخت مستمری بازنشستگی

مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خبر داد

ارائه تسهیلات به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تا 100میلیارد تومان

مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سال جاری تا یکصد میلیارد تومان به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تسهیلات بدون ضامن و بهره ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۵۲۸۳۶

ارائه تسهیلات به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تا 100میلیارد تومان

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از فارس، امیرعباس تقی‌پور در مراسم بازدید از شعبه یک تأمین اجتماعی شهر یزد و بیمارستان 275 تخت خوابی شهدای کارگر اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی 4 میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد که بودجه آن در سال 94 به میزان 60 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی سازمان درآمد و هزینه است گفت: این سازمان ماهانه بیش از 3 هزار میلیارد تومان حقوق به مستمری‌بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت می‌کند.

تقی پور درباره ارائه خدمات الکترونیکی به بیمه‌شدگان این سازمان اظهار داشت: در حال حاضر 950 هزار کارفرما بدون مراجعه به سازمان تأمین اجتماعی به صورت الکترونیکی حق بیمه خودرا پرداخت می‌کنند که این اقدام موجب شده است 2 میلیون سفر در ماه در شهرها حذف شود و یکی از برنامه‌های جاری سازمان تأمین اجتماعی، توسعه خدمات الکترونیکی است.

مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی یادآور شد: ما تلاش کرده‌ایم کمترین حاشیه را در سازمان تأمین اجتماعی داشته باشیم و از این رو در سه سال گذشته میزان حقوق و مستمری بازنشستگان 65 درصد افزایش یافت.

وی درباره ارائه تسهیلات بدون بهره و ضامن به بازنشستگان و مستمری‌بگیران سراسر کشور اظهار داشت: یکصد میلیارد تومان در قالب تسهیلات به بازنشستگان و مستمری‌بگیران پرداخت می‌شود که رقم آن از 2 تا 3 میلیون تومان است.

تقی‌پور بیان داشت: بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌توانند با مراجعه به شعبات سراسر کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و این وام نیز بدون ضامن و بهره است.

برای مشاهده سوابق بیمه با موبایل کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها