رئیس پلیس راهور تهران:

جرائم زوج و فرد بخشیده نشده است

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از بخشش جریمه‌های رانندگی ناشی از ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد که توسط دوربین‌ها به ثبت رسیده بود، خبر داد.
کد خبر: ۸۵۲۱۵۲
جریمه‌های ورود غیرمجاز به زوج و فرد بخشیده شد

به گزارش جام جم آنلاین ، سردار سید تیمور حسینی در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: از ابتدای سال جاری طرح کنترل و پایش محدوده زوج و فرد به وسیله دوربین در سطح پایتخت اجرا و تخلفات به وسیله دوربین‌ها به ثبت رسید، اما در نهایت تصمیم بر این شد که جرایم ثبت شده تا ابتدای آبان‌ماه به شکل ارشادی باشد و متخلفان رقمی را بابت این جریمه پرداخت نکنند.

به گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، این بخشش تنها مشمول جرایمی می‌شود که توسط دوربین‌ها به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه به منظور اطلاع متخلفان، جرایم برایشان ارسال شده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای آبان جرایم ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد اعمال شده و متخلفان برای هربار ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد باید مبلغ 200 هزار ریال را به عنوان جریمه پرداخت کنند.

سردار حسینی درباره محدوده و ساعت اجرای طرح زوج و فرد نیز گفت: این طرح از شمال به بزرگراه شهید همت، از غرب به بزرگراه شهید چمران و نواب، از جنوب به بزرگراه بعثت و از شرق به بزرگراه امام علی (ع) محدود می‌شود و در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۹ و در روزهای پنج شنبه تا ساعت 13 ادامه دارد.

به گفته رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، این بخشش شامل جریمه ورود به محدوده طرح ترافیک نمی‌شود و جرایم ورود غیرمجاز به این محدوده اعمال می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها