مدیرکل اقتصادی استانداری خراسان رضوی خبر داد :

زمانبندی پرداخت وجوه سپرده گذاران میزان

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی گفت: جدول زمانبندی پرداخت وجوه سپرده گذاران در تعاونی منحله میزان از سوی بانک صادرات به زودی اعلام می شود.
کد خبر: ۸۵۲۱۴۷
زمانبندی پرداخت وجوه سپرده گذاران میزان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، علی رسولیان افزود: با تلاش و پیگیری های به عمل آمده و اجماعی که در سطح کشور و استان انجام شد تعاونی منحله میزان به بانک صادرات واگذار شد.

وی اظهار کرد: این انتقال شامل تمام دارایی ها، بدهی ها و کارکنان تعاونی منحله میزان در چارچوب تعریف شده حقوقی و بانکی که متضمن حقوق سپرده گذاران، کارکنان و سهامداران است می شود.

وی با اشاره به تلاش های استاندار خراسان رضوی و ستاد تدبیر و هیات تسویه گفت: سپرده گذاران برای دریافت وجوه خود از مراجعه زودهنگام به شعبات بانک صادرات خودداری کنند.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خراسان رضوی افزود: طبق تفاهم صورت گرفته تمام شعبات موسسه میزان به نام بانک صادرات تغییر نام می یابند و کارکنان در آنها مستقر می شوند.

رسولیان ادامه داد: بر این اساس سپرده گذاران می توانند از روز شنبه 16 آبان ماه به مدت 20 روز کاری با مراجعه به شعبات مربوطه اقدام به افتتاح حساب کنند.

وی تاکید کرد: نحوه بازپرداخت وجوه از طریق پیامک، ایمیل و اطلاعیه های صادره از سوی بانک صادرات به اطلاع سپرده گذاران می رسد.

وی با قدردانی از صبر و شکیبایی مردم از آنان خواست به بانک صادرات فرصت دهند در مدت زمان منطقی به حل و فصل موضوع بپردازد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها