جام جم ورزشی: لژیونرهای ایرانی شب گذشته برای تیم های خود به میدان رفتند.
کد خبر: ۸۵۱۶۳۵
لژیونرهای ایرانی دیشب چه کردند؟

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، رقابت های هفته سیزدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاهی آلمان دیروز بعدازظهر ادامه یافت.

اف.اس.فاو فرانکفورت که امسال احسان حاج صفی را در خدمت گرفته، در دیداری خارج از خانه مقابل پادرن‌بورن با مربیگری اشتفان افن‌برگ، ستاره بزرگ اسبق بایرن مونیخ، به تساوی یک بر یک رسید.

در این مصاف لژیونر ایرانی از ابتدا در ترکیب قرارداشت و یارانش با 18 امتیاز در رده رده نهم جای گرفتند.

تساوی اشکان و یاران مقابل ژاوی

در ادامه هفته هفتم لیگ ستارگان قطر، العربی در حضور ثابت اشکان دژاگه، ملی‌پوش کشورمان در خانه مقابل السد که از ژاوی، ستاره سابق بهره می‌برد به تساوی دو بر دو دست یافت.

عبدالکریم حسن در دقیقه 14 و موریکی در دقیقه 81 برای السد و پائولینیو، ستاره معروف برزیلی در دقایق 18 و 64 برای العربی میزبان گلزنی کردند.

دژاگه در حضور 90 دقیقه‌ای‌اش در دقیقه 78 از داور کارت زرد گرفت.

العربی با این تساوی 13 امتیازی شد و در رده چهارم قرار گرفت.

گوچی با چارلتون باخت

تیم چارلتون اتلتیک نیز در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لیگ دسته اول فوتبال انگلیس در دیداری خارج از خانه به مصاف میدلزبورو رفت که با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد. پس از اینکه چارلتونی‌ها با دو گل از میزبان خود عقب افتادند، کارل فرایه، سرمربی موقت و بلژیکی این تیم قوچان‌نژاد را در دقیقه 69 جایگزین الحاجی بای کرد که البته مهاجم ایرانی چارلتون هم نتوانست مقابل شکست تیمش را بگیرد.

دوئل ایرانی ها در قطر

دو تیم ام‌صلال و الغرافه در ادامه دیدارهای هفته هشتم لیگ ستارگان قطر به مصاف هم رفتند که نتیجه این دیدار تساوی بدون گل بود.

مسعود شجاعی، هافبک ایرانی تیم الغرافه در این دیدار از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه 89 جای خود را به ایوب الودراسی داد.

در سوی مقابل آندرانیک تیموریان هم که در این فصل به عضویت ام‌صلال درآمده است، نیمکت نشین بود و از دقیقه 67 جایگزین فابیو سزار شد.

کریم بازی کرد، پانیونیوس برد

همچنین در آغاز دیدارهای هفته نهم سوپر لیگ فوتبال یونان پانیونیوس عصر دیروز در خارج از خانه به مصاف لِوادیاکوس رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به برتری برسد.

در این دیدار که کریم انصاری‌فرد از دقیقه 68 به جای باکستاس وارد زمین شد، آناستاسیوس کارامانوس (46) و الیویر بوماله (57) برای پانیونیوس گلزنی کردند.

یاران انصاری‌فرد با این پیروزی 16 امتیازی شدند و در رتبه چهارم جدول ایستادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها