جام جم ورزشی: مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانم که دربی تهران از دربی های بزرگ فوتبال است و خوشحالم که در این بازی توانستم گل زده و برای تیمم موثر باشم.
کد خبر: ۸۵۱۲۷۵
بنگستون: خوشحالم در دربی تهران گل زدم

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین و به نقل از فارس ، ریکاردو جری بنگستون در خصوص دیدار روز گذشته پرسپولیس و استقلال که با تساوی یک- یک به پایان رسید، گفت: ما بازی خوبی در این بازی انجام دادیم و با همه توان مقابل استقلال حاضر شدیم. در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم اما در نهایت با تساوی بدون گل به رختکن رفتیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم هم تا شروع شد گل خوردیم و بعد از آن بود که فشار زیادی روی دروازه استقلال آوردیم و حملات پرفشاری را به این تیم وارد کردیم اما دروازه‌بان استقلال روز خوبی داشت و موقعیت‌های ما را گرفت. ما باید زودتر به گل می‌رسیدیم.

مهاجم هندوراسی پرسپولیس درباره گلی هم که در این بازی به ثمر رساند اظهار داشت: وظیفه من به عنوان یک مهاجم گل زدن است و فرقی نمی‌کند که چند دقیقه در زمین باشم. من باید خواسته‌های مربی را در زمین انجام می‌دادم و خوشحالم که در این بازی گل زدم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد کم کم در ترکیب پرسپولیس در حال جا افتادن است و آیا خودت هم این مسئله را قبول داری؟ خاطرنشان کرد: من با فرهنگ فوتبال ایران بیگانه بودم و نیاز به زمان داشتم تا خودم را پیدا کنم. از طرف دیگر مطمئن باشید با انجام بازی‌های بیشتر می‌توانم موثرتر و هماهنگ‌تر برای پرسپولیس بازی کنم.

وی درباره اینکه آیا می‌داند در چه بازی مهمی گل زده گفت: بله می‌دانم دربی تهران چقدر بازی مهمی است و از طرف دیگر باید بگویم که خوشحالم که دراین بازی برای تیمم گل زدم. هرچند که ما باید زودتر از اینها به گل می‌رسیدیم. با این همه دربی تهران یک دربی جذاب با تماشاگران زیاد است و خوشحالم که توانستم با گلزنی به تیمم کمک کنم.

بنگستون درباره اینکه آیا این روند گلزنی‌هایش را که از بازی با تراکتورسازی آغاز شده ادامه می‌دهد افزود: مهم‌تر از اینکه من گل بزنم موفقیت پرسپولیس است چراکه من و بقیه بازیکنان این تیم هستیم و تلاش می‌کنیم که پرسپولیس موفق شود. اینکه من گل بزنم یا کسی دیگر خیلی مهم نیست چراکه برای من موفقیت تیمم مهم‌تر از گلزنی است. هرچند که به عنوان یک مهاجم دوست دارم گل بزنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها