استقلال و پرسپولیس در حالی روز جمعه برای هشتاد و یکمین بار برابر هم صف‌آرایی می‌کنند که طبعا به عنوان یک استقلالی آرزو دارم و امیدوارم تیم محبوبم در این رقابت برنده باشد. با وجود این تجربه نشان داده این بازی به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست و باید دید در پایان کار چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۸۵۰۸۶۰
استقلال باید جوان بماند

حتی اگر با عینک بی‌طرفی هم نگاهی به استقلال بیندازیم، بی‌تردید شرایط این تیم به مراتب بهتر از پرسپولیس است. این مهم در بازی آخر استقلال مقابل سپاهان به وضوح مشخص بود که چطور جوانانی که پرویز مظلومی به ترکیب تیم تزریق کرد، تیم خوب سپاهان را با قدرت پشت سر گذاشتند. استقلال در آن مسابقه به خوبی مزد جوانگرایی در ترکیب خود را گرفت و امیدوارم جسارت میدان دادن به جوانان را هم در دربی داشته باشد زیرا به نظر من این حق جوانان است که در ترکیب قرار گیرند چون برابر تیم بزرگ سپاهان به خوبی توانمندی‌های خود را نشان دادند.

البته از حق نباید گذشت که استقلال بجز بازی با سپاهان در دیدارهای گذشته خود بازی‌های انتقادآمیزی را به نمایش گذاشت و در این باره انتقادات فنی لازم از تیم صورت گرفت. متاسفانه استقلال در حالی سه هفته پیاپی برنده نشد که با توجه به توقف تیم‌های صدر جدولی می‌توانست فاصله خود را با آنها بیشتر و بیشتر کند که این‌گونه نشد.

در حالی از نقطه نظر بررسی یک به یک بازیکنان هم برتری ملموس با استقلال است، اما به خوبی می‌دانیم این بازی به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیست و نتیجه آن ارتباطی با شرایط دو تیم و موقعیتشان در جدول رده‌بندی و همچنین نتایج دیدارهای گذشته آنها ندارد. بلکه در دربی هر تیمی که به لحاظ روحی ـ روانی شرایط مطلوبی داشته باشد و در تمام طول 90 دقیقه بازی، برتری روحی خود را حفظ کند، می‌تواند برنده میدان لقب گیرد.

مجید نامجومطلق

پیشکسوت استقلال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها