یک دربی دیگر هم از راه رسید تا کلی خاطرات تلخ و شیرین برایمان زنده شود، در دربی امسال مخصوصا جای کاپیتان هادی نوروزی خیلی خالی است و مطمئنا طرفدران هر دو تیم به روح این بازیکن فقید بااخلاق درود می‌فرستند و یادش را گرامی می‌‌دارند. امیدوارم به‌خاطر روح آن عزیز هم که شده یک بازی سراسر جوانمردانه را از دو تیم ببینیم.
کد خبر: ۸۵۰۸۵۹
خط حمله زهردار، برگ برنده پرسپولیس

به لحاظ فنی با وجود این‌که استقلال صدرنشین است و پرسپولیس در رده هفتم قرار دارد من فکر می‌کنم پرسپولیس برنده بازی باشد؛ این را روند حرکت تیم در بازی‌های گذشته به‌ویژه دو بازی آخر به ما می‌گوید. پرسپولیس هر چند در فقدان کاپیتان هادی به لحاظ روحی لطمه سنگینی خورد، با وجود این روند روبه رشدی دارد و در اکثر پست‌ها بازی هماهنگ و منسجمی را به نمایش می‌گذارد.

بازی سرعتی در کنار انرژی بسیار بالایی که بچه‌ها دارند، می‌تواند یکی از عوامل برتری پرسپولیس در این مسابقه باشد، هر چند اصولا فوتبال و به‌ویژه دربی ایران را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

معتقدم در حالی که استقلال بازیکن تاثیرگذار و خوبی مثل امید ابراهیمی را در ختیار دارد و تجربه این تیم به‌مراتب بیش از پرسپولیس است، اما بازی خط دفاعی پرسپولیس می‌تواند حملات استقلال را ناکام بگذارد. بازیکنان پرسپولیس در خط دفاعی از بهترین‌های لیگ هستند و اگر مثل بازی با ملوان انسجام خود را حفظ کنند، مطمئنا استقلال نمی‌تواند به گل برسد. نکته مهم و واضح این دربی قطعا خط حمله زهردار پرسپولیس است خط حمله‌ای که با مهدی طارمی قطعا چربش خوبی نسبت به دفاع استقلال دارد و می‌تواند دروازه این تیم را باز کند. به نظر من مهدی طارمی به‌حق توسط برانکو در بازی با ملوان بازی داده نشد تا در دربی با همه قدرت حضور داشته باشد و آن انتظاری را که هواداران از او دارند، برآورده کند.

محمد پنجعلی

پیشکسوت پرسپولیس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها