مدیر مسئول روزنامه جام جم در گفتگو با ایرنا؛

نقد منصفانه هیچگاه خط قرمز مطبوعات نبوده است

مدیر مسئول روزنامه جام جم در گفتگو با رادیو گفتگو:

رسانه های صهیونیستی در صدد القاء عدم موفقیت برجام در عمل هستند

مدیر مسئول روزنامه جام جم گفت: رژیم صهیونیستی و رسانه های وابسته به آن تلاش می کنند با حاشیه سازی و طرح مسائل جزیی در مورد اجرای برجام اینگونه تبلیغ کنند که اجرای برجام در مرحله عمل موفق نخواهد بود و به شکست می انجامد.
کد خبر: ۸۴۹۹۳۹
رسانه های صهیونیستی در صدد القاء عدم موفقیت برجام در عمل هستند

به گزارش جام جم آنلاین ، مراد عنادی در مصاحبه با برنامه «بدون خط خوردگی » رادیو گفت وگو، با اشاره به بازتاب نامه مقام معظم رهبری به رییس جمهور در مورد اجرای برجام به صورت مشروط در رسانه های عربی زبان خاطرنشان کرد: رسانه های مکتوب و تصویری عرب زبان با انتشار این نامه و ارائه تحلیل در مورد آن، اعلام کردند که ایران، برجام را با در نظر گرفتن ملاحظاتی پذیرفته است و این قرارداد در مسیر اجرایی قرار گرفته است.

این کارشناس رسانه در مورد بازتاب این نامه در رسانه های غربی و آمریکایی نیز گفت: این رسانه ها نیز بلافاصله خبر این نامه را مخابره کردند و برخی از مقامات آمریکایی نیز در این ارتباط موضع گرفتند.

وی افزود: خبرهای آنها در این راستا بود که فرایند اجرای برجام در ایران شروع شده و در کنار آن بار دیگر ایران خطوط قرمز خود در این ارتباط را در بالاترین سطح خطاب به مقامات غربی ذکر کرده و توجه آنها را به این موضوع معطوف کرده است.

مرادی تصریح کرد: برخی از مخالفان برجام سعی دارند که فضاسازی کنند که ایران سعی دارد در روند اجرای برجام برای طرف مقابل محدودیت ایجاد کند و دست خود در اجرای این روند باز نگه دارد.

مدیر مسئول روزنامه جام جم در پایان سخنان خود در این مصاحبه رادیویی تاکید کرد: در مجموع تحلیل ها در رسانه های مختلف در مورد این نامه مثبت بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها