یک متخصص پوست و مو با تاکید بر این‌که تبلیغات شبکه‌های ماهواره‌ای کاشت مو کذب محض است، گفت: گاهی مواقع فرد سعی می‌کند با بیان تعداد زیادی گرافت، متقاضی را راضی به انجام کاشت مو کند ولی هرگز به این اعداد دل‌خوش نکنید و این مطلب را از مصادیق بارز کلاهبرداری و شیادی در ‌حیطه پزشکی بدانید.
کد خبر: ۸۴۹۲۰۵

دکتر جاوید‌حسینی در گفت‌وگو با ایسنا افزود:‌ در انتخاب متخصص پوست و مو برای انجام کاشت‌موی طبیعی باید به‌ نکات ویژه‌ای توجه داشت.

به عنوان مثال آیا پزشک شما را در زمینه‌ جنبه‌های زیبایی‌شناسی و نتایج هنرمندانه کاشت‌مو راهنمایی می‌کند یا این‌که فقط به مسائل پزشکی قضیه اشراف دارد، آیا وی برای جلسات احتمالی بعدی کاشت مو با شما صحبت می‌کند و به بیان دیگر نگران وضعیت‌تان در آینده نیز هست و برنامه‌ریزی بلندمدت برای شما می‌کند یا این‌که فقط به این فکر است که برای این جلسه کارتان را انجام دهد، هزینه‌ای دریافت و شما را به حال خود رها کند. همچنین توجه کنید که آیا پزشک فقط به نشان‌دادن عکس‌های قبل و بعد برخی‌ از بیماران خود اقدام می‌کند یا این‌که بیماران خود را به‌ شما معرفی می‌کند تا از نزدیک آنها را ببینید و در‌ مورد کار پزشک با آنها صحبت کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها