سمت خدا برنامه است که زندگی دینی را مطلوب و دست‌یافتنی جلوه دهد و مباحث ما ارتباط بیشتر با مسائل روزمره دارد.
کد خبر: ۸۴۸۹۷۵
«سمت خدا» به تبیین معارف دینی می‌پردازد

به گزارش جام جم سیما ، یک تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برنامه «سمت خدا» گفت: در ایام محرم برنامه «سمت خدا» تغییر رویکرد ندارد اما ماه محرم و ماه رمضان بستر مناسبی برای شنیدن معارف دینی هستند. چرا که در طول سال گفته می‌شود و گوشی برای شنیدن آن‌ها آماده نباشد اما این ماه‌ها مردم آمادگی بهتری برای دریافت مطالب دارند.

عبدالمجید رکنی افزود: مباحث «سمت خدا» تغییری نخواهد کرد فقط به هدف بالاتر امام حسین (ع) تبیین معارف دینی است، می‌پردازیم.

وی عنوان کرد: «سمت خدا» برنامه‌ای است که زندگی دینی را مطلوب و دست‌یافتنی جلوه دهد و مباحث ما ارتباط بیشتری با مسائل روزمره مخاطبان دارد.

این تهیه‌کننده تلویزیون اظهار داشت: بحث‌های ما خیلی انتزاعی و فارغ از زندگی روزمره نیست بیشتر رویکرد برنامه سمت خدا به دنبال تأثیر است. یعنی نگاه ما این است که ما در همه زمینه‌های مذهبی اطلاعات خوبی داریم اما به دلایلی استفاده نمی‌کنیم و سمت خدا به دنبال برطرف کردن این موانع است.

رکنی خاطرنشان کرد: خداروشکر این برنامه پربیننده‌ترین برنامه مذهبی تلویزیونی است و به دلیل اینکه مردم تشنه شنیدن معارف دینی هستند «سمت خدا» معارف دینی حقیقی را از زبان کسانی که مردم به آن‌ها اعتماد دارند، می‌گوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها