شراکت زن و مرد در خرید خانه میلیاردی و اختلاف بر سر سهم آن، آنها را در پرونده آدم‌ ربایی به دادسرا کشاند.
کد خبر: ۸۴۸۰۶۲
شراکت دردسرساز در خرید خانه میلیاردی

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، روز گذشته زنی میانسال با مراجعه به دادسرای امور جنایی از همسرش به اتهام آدم‌ربایی و گرفتن سفته با تهدید، شکایت کرد و گفت: سال 88 همراه همسرم خانه‌ای را شراکتی خریدیم. او چند ماه بعد به بهانه گردش مرا به ویلایی در اطراف کرج برد. همسرم رضا در آنجا چاقویی را زیر گلویم گذاشت و با تهدید به قتل، مرا مجبور به امضا کردن 500 میلیون تومان سفته کرد. بعد از این ماجرا من از او جدا شدم و به تنهایی زندگی می‌کردم. با نگهداری از سالمندان هزینه زندگی‌ام را تامین می‌کردم و شوهرم در خانه‌ای که نیمی از آن متعلق به من بود، زندگی می‌کرد.

وی اضافه کرد: در چند سال اخیر هیچ رابطه‌ای با همسرم نداشتم تا این‌که چند روز قبل رضا با گل و شیرینی دنبالم آمد و ادعا کرد می‌خواهد دوباره با من زندگی کند. او حتی تعدادی از سفته‌ها را روی اجاق گاز آتش زد و گفت زندگی ارزش اختلافات را ندارد. من که فکر می‌کردم او پشیمان شده حرف‌هایش را باور کردم؛ اما چند روز بعد با دیدن احضاریه دادگاه شوکه شدم. همسرم 40 میلیون تومان از سفته‌ها را اجرا گذاشته و درخواست پول کرده است. او در این مدت در خانه مشترکمان زندگی کرده و حتی اجاره‌ای به من پرداخت نمی‌کند. وقتی هم می‌گویم برویم خانه را بفروشیم تا من سهم خود را بگیرم، مخالفت می‌کند. آقای قاضی من از همسرم به اتهام آدم‌ربایی و گرفتن امضا به زور شکایت دارم.

در ادامه همسر این زن در دفاع از خود گفت: من بازنشسته هستم و این خانه را چند سال قبل با همسرم شراکتی خریدیم. حرف‌هایش دروغ است و جمیله با رضایت خودش سفته‌ها برای سهم در خانه به من داده و حتی در دفتر اسناد رسمی قراردادی را تنظیم کرده‌ایم که نشان می‌دهد سخنان او کذب است. آقای قاضی من در بیمارستان روانی بستری هستم و برای جلسه امروز مرخصی گرفته و به دادگاه آمده‌ام. همسرم چندی قبل هم در دادسرای دیگری این شکایت را مطرح کرده بود که به نتیجه نرسید و دوباره در این دادسرا شکایت کرده است.

با اظهارات زن و مرد میانسال، محسن مدیرروستا بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی دستور تحقیقات بیشتر در مورد ادعای دو طرف را صادر کرد.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها